معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اوقاف زنجان از آغاز مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام موسوی معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  از آغاز مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور برگزیدگان مرحله شهرستانی در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

او افزود: این دوره از مسابقات امروز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه در گروه خواهران و فردا جمعه نیز در بخش برادران برگزار می شود.

موسوی ادامه داد: در مرحله استانی مسابقات قرآن در استان زنجان در مجموع ۱۲۰ نفر برگزیده مرحله شهرستانی بالای ۱۸ سال حضور دارند که ۵۷ نفر از آن‌ها برادر و ۶۳ نفر خواهر هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:مرحله شهرستانی این مسابقات تیر و مردادماه امسال در شهرستان های استان زنجان برگزار شد و برگزیدگان به مرحله استانی راه یافتند.

موسوی افزود: این مسابقات در ۸ رشته ترتیل و حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل، رشته های قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعاخوانی برگزار می شود.

او ادامه داد: بیشترین تعداد شرکت کننده در این دوره از مسابقات در رشته های دعاخوانی، تحقیق و ترتیل و حفظ قرآن کریم  بوده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.