پیام شما شهروندان عزیز در مورد کمبود مدرسه در شهرک شهید کشوری اصفهان، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد کمبود مدرسه در شهرک شهید کشوری اصفهان ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استانها ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

ساکنان شهرک از وجود مدرسه در تمامی مقاطع محرومند. تنها مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه شهرک هم از ساختمان استانداردی برخوردار نیستند و ظاهرا، ساختمان اداری قدیمی شرکت انبوه ساز (شرکت عمران آبشار اسپادانا) به آنها تخصیص یافته است.
مگر مطابق ماده هجدهم شورای آموزش و پرورش، انبوه سازان به ازای ساخت تعداد مشخصی واحد مسکونی (200 واحد)، موظف به تمهید و تامین یک واحد مدرسه نیستند؟ و مگر در صورت استنکاف انبوه‌ساز، متولیان آموزش و پرورش شهر و استان نباید به مساله ورود کنند؟ در مراجعات مکرر ما از این شرکت به آن اداره، شرکت انبوه‌ساز مدعی است وظایف خود را انجام داده و اداره آموزش و پرورش هم مدعی است که نابسامانی موجود نتیجه قصور شرکت است. در بیابان مانده‌ایم و حتی سرابی هم دیده نمی‌شود که به آن خوش باشیم! هیچ تضمین و قراری برای حل مشکل از هیچ‌کدام از طرفین دعوی به ساکنان داده نمی‌شود. قربانیان این دعوا مردم مظلوم شهرک و دانش‌آموزان آینده‌ساز این مرز و بوم هستند. ساکنان شهرک در صورت صحت ادعای اداره آموزش و پرورش، قربانی سوداندوزی شرکت سازنده و در صورت صحت ادعای شرکت سازنده قربانی قصور مسئولان آموزش و پرورش هستند. آیا در شهر و استان و حتی کشور ما کسی نیست که به این موضوع ورود کرده و حقوق مردم را به ایشان برساند؟

ما ساکنان شهرک شهید کشوری اصفهان، خستگی پیگیری‌های چند ساله‌مان که با بی‌مهری برخی مسئولان شرکتی یا دولتی بی‌ثمر مانده است را با بغضی در گلو و چهره‌هایی خشمگین از بی‌عدالتی برخی مدیران، به امید تدبیر به پیشگاه شما آورده‌ایم. تامین واحدهای آموزشی در منطقه شهید کشوری با هفت هزار خانوار ساکن که به دلیل ساخت و ساز فعال هر روزه بر تعداد آن افزوده می‌شود، خواسته بزرگی نیست. امید که با تدبیر آن مقام، مدارس لازم در سطح شهرک شهید کشوری به عنوان ابتدایی‌ترین نیاز شهرنشینی تأمین گردد.

 

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد کمبود مدرسه در شهرک شهید کشوری اصفهان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: واحد‌های مسکونی سراسر کشور موظف به ایجاد فضای آموزشی مناسب هستند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار