آماده سازی کراس اوور Ioniq ۵ N برای عرضه در سال ۲۰۲۲

خودروی Ioniq ۵ N Crossover هیوندای در پیست نوربرگرینگ در حال آزمایش دیده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، در اوایل ماه جاری، عکاسان برای اولین بار یک خودروی Hyundai Ioniq ۵ را در حال آزمایش شکار کردند. حالا عکس‌های جدید آزمایش خودروی Ioniq ۵ N Crossover را در پیست مسابقه نوربرگرینگ نشان می‌دهد.

این کراس اوور در عکس‌های جدید دارای پلاک مشابه خودروی آزمایشی است که قبلاً دیده شده بود و عملکرد مشابهی نیز دارد. Ioniq ۵ فاقد هرگونه استتار است و تفاوت‌های قابل توجهی بین آن و نسخه معمولی اش وجود دارد. مثلا صندلی‌ها پایین‌تر قرار دارد و احتمالاً بر روی یک سیستم تعلیق اصلاح شده حرکت می‌کند که هندلینگ آن را بهبود می‌بخشد.

هیوندای به این موضوع اشاره نکرده است که از چه پیشرانه‌ای می‌تواند در این مدل استفاده شود، اگرچه این یک راز نیست. کیا پلتفرم EV۶ خود را با هیوندای به اشتراک می‌گذارد. همچنین کیا دارای تریم GT قدرتمندی است که ۵۷۶ اسب بخار قدرت (۴۳۰ کیلووات) را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که این پلتفرم قادر است تا ۶۰۰ اسب بخار (۴۴۷ کیلووات) قدرت را پوشش دهد.

کراس اوور Ioniq ۵ N

زمان عرضه Ioniq ۵ N کراس اوور

البته این احتمال وجود دارد که این خودرو نام تجاری N را دریافت نکند. اما فعلا باید منتظر بمانیم، چون انتشار Ioniq ۵ برای پاییز امسال برنامه ریزی شده، بنابراین ما انتظار داریم که خودروی Ioniq ۵ N سال آینده معرفی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار