تعداد مراجعین بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان مرکزی سیر نزولی یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با فروکش کردن موج پنجم کرونا منحنی  مبتلایان به این بیماری در استان مرکزی سر خم کرده و تعداد مراجعین بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان مرکزی سیر نزولی یافته است.

دکتر علی خانی دخت رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک در این خصوص گفت: تقریباً از بیستم شهریور، شاهد یک روند کاهشی و نزولی در سیر مراجعین بیماران کرونایی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) هستیم.

خانی دخت افزود: خوشبختانه تعداد بیماران سرپایی، بستری و مراجعین به نقاهتگاه شهید هادیان کاهش یافته است که این امر نشان از شیب نزولی این بیماری در موج پنجم دارد.

او با اشاره به اینکه تمامی ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک به بیماران کرونایی اختصاص یافته است اضافه کرد: در خصوص دیگر بیماران با چالش مواجهیم.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک به قارچ سیاه هم اشاره و بیان کرد:با وجود اینکه این عفونت قارچی بیماران کرونایی را تهدید می‌کند، اما جای نگرانی نیست.

او بیان کرد: دارو درمانی و تمهیدات لازم برای بیماران مبتلا به قارچ سیاه تدارک دیده شده و آمادگی کامل برای مدیریت درمانی این گروه از بیماران وجود دارد.

خانی دخت تصریح کرد: امیدواریم که با پشتکار و حمایت‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک به ویژه ریاست و معاون درمان دانشگاه در بحث توسعه و ارائه خدمات درمانی روز‌های خوبی را در پیش رو داشته باشیم و موفقیت‌های چشم گیری را به ثبت برسانیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.