مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول از اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ از سوی یکی از نیکوکاران این شهرستان با هدف تسریع در روند واکسیناسیون کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعلی نوری زاده، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول گفت: ۱۰۰ هزار سرنگ همراه با تجهیزات کامل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به همت یک نیکوکار برای تسریع در روند واکسیناسیون کرونا اهدا شد.

او با بیان اینکه یکی دیگر از نیکوکاران نیز ۲۰ کپسول اکسیژن ۱۰ کیلوگرمی به ارزش ۴۶۰ میلیون ریال برای استفاده نیازمندان در اختیار تعدادی از موکب‌ها و گروه‌های جهادی قرار داده است، اظهار داشت: از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون، مواکب شهرستان بیش از ۸۰ میلیارد ریال در قالب بسته‌های معیشتی، پروتئینی، بهداشتی، نوشت افزار، تامین جهیزیه، تعمیر و بازسازی منزل مسکونی، طبخ و توزیع غذای گرم، ضدعفونی معابر و منازل و... به نیازمندان، بیماران و آسیب‌دیدگان کرونا کمک کرده اند.

به گفته نوری زاده؛ نیکوکاران دزفول نیز افزون بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برای تجهیز مراکز واکسیناسیون کرونا اهدا کردند.

براساس این گزارش؛ دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و تاکنون افزون بر ۲۲۰ هزار دز واکسن به جمعیت حدود ۵۰۰ هزار نفری این شهرستان تزریق شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.