مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت:با مشارکت منابع طبیعی استان ،طرح ساخت مسکن جوانان با همت بیشتر پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان،سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در راستای اجرای طرح تامین مسکن جوانان و ثبت نام ۱۷ هزار نفری متقاضیان این طرح، حدود ۴ هزار نفر از متقاضیان خودمالک که زمین مورد نیاز را در روستا‌ها داشتند، اقدامات قانونی و اداری صورت گرفت.

او ادامه داد؛ این افراد در مرحله معرفی به بانک هستند تا از تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

سید محمد حسینی افزود: در روش دیگر اجرای این طرح که مربوط به متقاضیان بدون زمین است، بنیاد ملزم به تامین زمین مناسب برای اجرا طرح است.

او گفت: مقرر است از اراضی در اختیار بنیاد، اراضی بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی استان مانند آموزش و پرورش، مخابرات، ورزش و جوانان  و اراضی ملی واقع در محدوده روستا‌های هدف طرح، که ۲۰۰ روستا در مرحله اول است، استفاده شود.

حسینی گفت: در خصوص اراضی ملی مستلزم اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن از طریق مشارکت منابع طبیعی استان هستیم.

او گفت: با جلسه امروز مقرر شد روند اجرای این ماده قانونی در روستا‌های هدف طرح مسکن جوانان با جدیت و همت بیشتر دو دستگاه در بازه زمانی چند ماهه صورت گیرد.

حسینی گفت: با اجرای این طرح مهم و تاثیرگزار، شاهد خانه دار شدن جوانان، زوج‌های جوان، مستاجران و علاقه‌مندان سکونت در روستا‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.