کارگردان، طراح و تهیه کننده برنامه چجوری با اشاره به ساخت فصل دوم این برنامه درباره محورهای آموزشی در نظر گرفته شده توضیح داد.

پرهام عمرانی کارگردان، طراح و تهیه کننده‌  برنامه چجوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه ایده‌ی ساخت برنامه از بررسی جزییات زندگی عموم جامعه در پیشبرد برنامه‌های روزمره شکل گرفت، اظهار کرد: به عنوان مثال بسیاری از مردم جامعه در ساده‌ترین انتخاب‌های روزانه از مهارت‌های کاربردی تا انتخاب موادغذایی مناسب دچار مشکل هستند بر این اساس رسانه‌ی ملی به عنوان رسانه‌ عمومی برخود وظیفه دانست تا به این نیاز مخاطبان پاسخ دهد.

وی ادامه داد: در این برنامه سعی کردیم از طریق ساخت برنامه تلویزیونی با جذابیت‌های بصری مهارت کلی زندگی را باتوجه به نیاز سنجی از مخاطب آموزش دهیم. تهیه کننده برنامه چجوری با اشاره به اینکه چنین رویکردی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، گفت: این استقبال به گونه‌ای بود که بعد از پخش سری اول برنامه در ایام نوروز ۱۴۰۰ مخاطبان در فضای حقیقی و مجازی درخواست تداوم کار را داشتند.

عمرانی اضافه کرد: مدیر شبکه مستند هم به این درخواست مخاطبان پاسخ مثبت داد و براین اساس ساخت فصل دوم این مجموعه کلید خورد و اکنون به مرحله‌ پخش رسیده است.

وی به زمان پخش و تعداد قسمت‌های در نظر گرفته شده برای برنامه چه جوری اشاره و بیان کرد: کار در ۲۶ قسمت ساخته و آماده پخش است؛ مخاطبان می‌توانند سه شنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ قسمت جدید این مجموعه را در شبکه مستند مشاهده کنند و همچنین تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ صبح قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار