رئیس اداره صمت باغملک گفت: افزایش قیمت در ماه‌های گذشته و خرید قبل عاملین شهرستان، موجب فروش سیمان بالاتر از قیمت مصوب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، باقری رئیس اداره صمت شهرستان باغملک گفت: کلیه عاملین خرید سیمان باید به صورت مستقیم از طریق بورس سیمان خریداری نمایندوهیچ عذری برای خرید سیمان از طریق واسطه‌ها و دلالان از عاملین قابل قبول نیست.

او با بیان اینکه افزایش قیمت در ماه‌های گذشته و خرید قبل عاملین شهرستان، موجب فروش سیمان بالاتر از قیمت مصوب شد، افزود: خرید هر پاکت سیمان از طریق بورس ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان -به اضافه ۹۰۰ تومان مالیات، به اضافه ۱۲ درصد سود خرده فروشی، ۴ هزار و  ۷۰۰ تومان کرایه حمل هر پاکت، به همراه یک هزار تومان کرایه تخلیه و یک هزار تومان کرایه بارگیری است.

باقری تصریح کرد: جمع قیمت هر پاکت سیمان برای مصرف کننده در باغملک ۳۷ هزار و ۵۰۰  تومان و نهایتا ۳۸ هزار تومان تومان است و درصورت کاهش قیمت هرپاکت سیمان به نرخ ۲۵ هزار تومان، مبلغ  یک هزار و۵۰۰ تومان به ازای هرکیسه از قیمت‌های فوق کسر می‌گردد.

رئیس اداره صمت باغملک بیان داشت: با توجه به افزایش قیمت سیمان در ماه‌های اخیر، بعضی از عاملین، در انبارهایشان، سیمان خرید قبل با قیمت بالاتر از نرخ کنونی موجود دارند که همین امر موجب اختلاف قیمت در بازار و نرخ مصوب شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: البته طی روز‌های آینده قیمت سیمان به ثبات خواهد رسید، و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گزارش مستدل با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار