رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بسیج و عزم جدی مردم و مسئولان برای ارتقای سطح واکسیناسیون شهروندان علیه بیماری کرونا به وجود آمده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تمامی مراکز تجمیعی که تاکنون جهت امر واکسیناسیون علیه بیماری کرونا شکل گرفته است بیانگر همت والای مردم، حمایت مسولان، نیرو‌های جهادی، موسسه‌های نیکوکاری، اداره آموزش و پرورش، سپاه و نیروی مقاومت بسیج، مجمع خیّرین سلامت و پای کاربودن نیرو‌های بهداشتی و درمانی است.

او بیان داشت: این هم افزایی، ما را به اهداف کلان وزارت بهداشت نزدیک‌تر می‌کند. همچنین تزریق بیش از ۲۱۰ هزار دوز واکسن تاکنون و تزریق بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن در یک روز را سندی بر این تلاش صادقانه است.

قمیشی افزود: مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شامل هشت غرفه است و در این مرکز نیرو‌های بهداشتی، مردم نهاد رادمان فعال هستند و کادر فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ نیز در این مکان مستقر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: در این مرکز نوبت اول واکسن‌های سینوفارم، استرزنیکا و برکت تزریق می‌شود و از ساعت ۸ صبح تا ۱ عصر و از ساعت ۳ عصر تا ۷ عصر فعال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.