شهبازی گفت: از شهروندان درخواست داریم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند که انشالله در آینده شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سعید شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان در جلسه ستاد مدیریت کرونا، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در بین شهروندان را خطری جدی دانست و گفت: عادی انگاری شرایط کرونا و بی توجهی در برپایی تجمعات در مراسم جشن و عزا ، شرکت در دورهمی‌ها و ازدحام جمعیت در مرکز شهر باعث گسترش دوباره کرونا در شهرستان می‌شود که از شهروندان درخواست داریم شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک را رعایت کنند که انشالله در آینده شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

فاطمه کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان نیز در این جلسه با ارائه گزارش کلی از وضعیت کرونای شهرستان گفت: خوشبختانه طی چند روز گذشته وضعیت کرونا در سطح شهرستان روند کاهشی به خود گرفته و تعداد مبتلایان و بستری جدید کاهش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت در ادامه به فعالیت مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار دز واکسن به شهرستان داده شده که حدود۶۵۰۰ دز را تزریق کردیم که حدود ۵۵۰۰ نفر دز اول و نزدیک به ۲ هزار نفر دز دوم را دریافت کردند .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.