باشگاه پرسپولیس بار دیگر خواستار پرداخت طلب گابریل کالدرون از منبع درآمد‌های خود در AFC شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن طلب گابریل کالدرون و خواکین از حضور در نقل و انتقالات تابستانی محروم شد و نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند.

سیدمجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار بود منابع مالی لازم برای پرداخت بدهی نزدیک به ۷۵۰ هزار دلاری را فراهم کند، اما این اتفاق رخ نداد و حالا صدری برای این که بتواند با طلبکار خود تسویه کند به سراغ کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته است.

سرخ‌ها قبل از اعلام رای فیفا از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند که این پول را پرداخت کند، اما آن‌ها حاضر به واریز این مبلغ به حساب کالدرون نشدند.


بیشتر بخوانید


حالا با توجه به اجرای محکومیت پرسپولیس و ورود پرونده بدهی مربوط به کمیته انضباطی فیفا، شاید این ماجرا بتواند مسئولان AFC را متقاعد به این موضوع کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران با چراغ سبز جدید در این موضوع رو به رو شده‌اند و امیدوار هستند تا این بار بتوانند بخشی از طلب ۳ میلیون دلاری خود را صرف پرداخت بدهی به اعضای خارجی پیشین کادر فنی کنند.

در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست حقوقی جدید باشگاه موافقت کند، پرسپولیس می‌تواند قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی بار دیگر خرید‌های مورد نیاز خود را داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
این امریکا هم خوب دیواری برای مخفی شدن فیفا و ای اف سی درست کردنا همرو میگن تحریمی نمیشه بعد بعد اینکه یه سودی گرفتن از پول ازادش میکنن و دلیلش هم همون حکمایی هست که میدن تو تمامش مینویسه اصل پول به علاوه سوده پول!
آخرین اخبار