فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۶۰ درصد پرونده‌های ورودی به کلانتری‌ها در کشور با هماهنگی مقام قضایی به صورت الکترونیکی رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در بازدید از کلانتری ۱۵ ایثار شهرستان ارومیه گفت : سعی داریم این رقم را تا پایان سال جاری به ۱۰۰ درصد برسانیم.

او اضافه کرد: تمام کارکنان پلیس در مجموعه انتظامی استان با تمام توان و روحیه جهادی به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند و در حوزه تحول کلانتری‌ها و در رسیدگی به مشکلات مردم پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم.

او بیان کرد: کلانتری‌ها ملجأ و پناهگاه مردم هستند، زیرا مردم به آنجا مراجعه کرده و به مشکلات آن‌ها با رافت و مهربانی رسیدگی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در راستای پوشش اخبار انتظامی قدردانی کرد.

سردار اشتری طی ۲ روز گذشته میهمان مردم آذربایجان غربی بوده و علاوه بر دیدار با مسئولان استانی، از مرز‌های استان نیز بازدید کرده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
دم شما گرم