رئیس کمیته امداد شهر بندر امام خمینی (ره) از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۹۵ نفر از زنان سرپرست خانواده در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

سمیه محیط رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف کمک به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار حق بیمه تامین اجتماعی ۹۵ نفر از مددجویان در ۶ ماه نخست امسال با هزینه‌ای بیش از ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

او با تاکید بر ارائه خدمات متنوع در حوزه بیمه‌های اجتماعی به مددجویان افزود: با هدف توانمندسازی نیازمندان برای ایجاد زندگی عزتمندانه، طی پارسال، حق بیمه بازنشستگی ۹۹ نفر از زنان سرپرست خانوار به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد، ضمن اینکه از سال ۹۹ تا کنون ۴ نفر از مددجویان با پرداخت ۱۰ ساله حق بیمه از سوی کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) بازنشسته شده اند.

محیط با اشاره به اینکه مددجویان مشمول این خدمات، در یک بازه زمانی مشخص با برقراری مستمری تامین اجتماعی از چرخه این نهاد خارج می‌شوند، اظهار داشت: واریز حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار، سرمایه گذاری برای آینده این خانواده‌ها بوده و تلاش بر این است که با تقویت خدمات، این فرایند تا رسیدن به توانمندی مددجویان استمرار یابد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.