نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید با زمینه سازی برای تحقق عدالت در جهان در پیوند ملت‌ها تاثیرگذار بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت گفت: دولت‌ها باید خودشان را با ملت‌ها و ملت‌ها با عدالت خواهی وفق دهند.

او با بیان اینکه باطن افراد هویت واقعی آنان را نشان می‌دهد گفت: این هویت در شرایط مختلف زمان، ظهور پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به افرادی که تا فرصتی به دست می‌آورند شروع به ظلم و ستم می‌کنند افزود: این افراد از هر موجوی بدتر هستند، اما در مقابل آنان پیروان مکتب انبیا قرار دارند که براساس ایمان، با به دست آوردن هرموقعیتی کارشان جز محبت نیست.

آیت الله عبادی با اشاره به نقش سفر حضرت زینب (س) افزود: نقش این سفر پیام کربلا بود و پیام کربلا هم شناسایی ماهیت کربلاست.

او با بیان اینکه سفر بازماندگان کربلا، خاصیتش برملا کردن ظلم افراد ظالم بود گفت: غافله کربلا در طول ۱۴۰۰ سال هیچ وقت تعطیل نشده است و انقلاب اسلامی ما هم گوشه‌ای از آن پیام است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمنان با هدف خون ریزی می‌جنگند، اما دفاع ما برای صلح است که این دو با هم ۱۸۰ درجه فرق دارد.

در این جلسه که به مناسبت اعزام تعدادی از اعضای ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت به سوریه برگزار شد مسئول این ستاد گفت: این ستاد که از امروز اعزام می‌شوند به مدت ۱۴ روز در جوار حرم حضرت زینب (س) موکبی برپا می‌کنند و ۲ هزار ۵۰۰ غذا نیز در این مدت طبخ خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه توزیع بسته‌های مواد غذایی به افراد نیازمند شناسایی شده نیز در برنامه است افزود: مواد و محموله مورد نیاز دو هفته پیش به سوریه ارسال شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.