شکار فورد فوکوس ۲۰۲۲ در حال آزمایش

فورد فوکوس در خیابان ها دیده شده و گویا قسمت هایی از آن از Focus ST نمونه برداری شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، شرکت فورد تصمیم گرفته از بخش اتومبیل‌ های سواری در ایالات متحده آمریکا خارج شود و به این ترتیب، سدان جذاب فوکوس که درباره آن صحبت خواهیم کرد، به خریداران آمریکایی ارائه نمی‌شود.

تغییرات فورد فوکوس

این تصاویر نشان دهنده رندر‌های غیررسمی هستند که بر اساس عکس‌های جاسوسی اخیر "سدان فوکوس" تهیه شده اند. تغییرات نسبت به نسخه ۲۰۲۱ زیاد نیستند. این تصاویر یک فاسیای تهاجمی‌تر را نشان می‌دهد که به شدت از Focus ST فعلی وام گرفته است. این روز‌ها اتومبیل‌ هایی با پنجره‌ های کوچک بسیار نادر هستند، همچنین ما می‌دانیم که طراحی جدیدی از چراغ‌ های جلو در راه است.

فورد فوکوس

چراغ‌های عقب طراحی شده، کوچکتر شده اند اما فضای داخلی آن در ظاهر نسبت به مدل قبلی با کمترین تغییر باقی مانده است. البته منابع به ما می‌گویند که در میان سایر تغییرات جزئی، انتظار نمایشگر اطلاعات سرگرمی بزرگتری را داریم.

اما در نهایت هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که برنامه فورد برای بازار داخلی آمریکا چیست، مخصوصا حالا که خبر رسیده EcoSport در سال ۲۰۲۲ از بازار ایالات متحده خارج می‌شود. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
چقدر رنگش بد
آخرین اخبار