ملی پوش فوتسال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی برابر صربستان در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که در بازی شب گذشته موفق شد برابر صربستان یکی از گل‌های ایران را به ثمر برساند در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این دیدار اظهار داشت: بازی دیشب دیدار بسیار خوبی بود. به دلیل اینکه بازی اول ما در مسابقات جام جهانی بود، گرفتن ۳ امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم بود. صربستان در چند سال گذشته برنامه ریزی‌های خوبی در فوتسال انجام داده است. آن‌ها با آوردن مارکوس سراتو برزیلی تغییرات زیادی در تیم ملیشان به وجودآوردند. سرمربی صربستان بازیکنان ما را به خوبی می‌شناخت و تجزیه و تحلیل بسیار خوبی نسبت به تیم ما انجام داده بود. در هر صورت ما دیشب بازی سختی برابر صربستان داشتیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با دست پر از زمین خارج شده و مسیرمان برای صعود به مرحله بعد هموار شد.

با وجود آسیب دیدگی که در پای اسماعیل پور وجود داشت، اما این بازیکن موفق شد برای ما گلزنی کند، ملی پوش کشورمان درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود بیان داشت: مصدومیت همچنان در پای من وجود دارد، اما با توجه به شرایطی که در بازی شب گذشته وجود داشت و اینکه حمید احمدی هم از بازی اخراج شده بود، من مجبور شدم بازی کنم. به هر حال سرمربی تیم ملی از من خواست که اگر می‌توانم برای دقایقی به میدان بروم و من هم به او گفتم با کمال میل حاضرم برای تیم ملی کشورم بازی کنم. خدا را شکر با گلی که به ثمر رساندم موفق شدم جواب کادر فنی را به خوبی بدهم.


بیشتر بخوانید


اسماعیل پور درباره بازی روز جمعه برابر آمریکا نیز گفت: فکر می‌کنم یکی از آسان‌ترین بازی‌های ما در مسابقات جام جهانی برابر آمریکا خواهد بود و فکر می‌کنم این دیدار چندان سخت نباشد. دشوارترین بازی ما برابر آرژانتین است و می‌خواهیم با پیروزی برابر آمریکا با دست پر به مصاف آرژانتین برویم.

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره پیش بینی اش از اینکه تیم ملی به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود خواهد کرد یا دوم بیان کرد: ما فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم و تمام فکر و ذهن ما معطوف به بازی با آمریکا است و فکر می‌کنم با پیروزی برابر آمریکا صعود ما به دور بعدی قطعی خواهد شد. طبق برنامه ریزی که انجام شده است فکر می‌کنم اگر به عنوان تیم دوم صعود کنیم برای مرحله بعدی با قرعه مناسب تری مواجه هستیم. البته برای تیمی که می‌خواهد جزو ۴ تیم اول جام جهانی باشد، نباید این موضوعات برای او مهم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار