میر گفت: تردد خودروهای حامل سوخت قاچاق به عنوان بمب‌های متحرک از عوامل مهم ناایمن کردن مسیرهای ارتباطی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرهاد میر دادستان خاش اظهارداشت: رانندگان خودروهای حامل قاچاق سوخت      همواره تهدیدی جدی برای مردم در جاده‌ها محسوب می شوند.

وی افزود: در لحظات مختلف شبانه‌روز با عدم رعایت قوانین رانندگی و تردد ناایمن خودروهای حامل قاچاق سوخت و انسان سوانح جاده‌ای جان بسیاری از هم‌وطنان را گرفته و خسارت‌های جبران‌ناپذیر جانی و مالی به مردم وارد می‌شود.

دادستان خاش تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای مردم، کمک به تامین معیشت خانوارها، ساماندهی مرز و رونق دادن به تجارت مرزی، دو بانده شدن جاده‌ها و ایجاد بزرگراه و آزادراه مناسب و مجهز، ایجاد بازارچه‌های مرزی و سامان دادن به وضعیت فروش سوخت، اهمیت دادن به توسعه و بهره‌بردن از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشاورزی، دامی، شیلاتی، گردشگری، معادن و صنایع از نیازهای مهم در شهرهای سیستان و بلوچستان است.
وی خاطرنشان کرد: حضور مسوولان دلسوز، دغدغه‌مند، دردآشنا، پیگیر، شجاع، مومن و انقلابی و انجام کارهای جهادی به کاهش مشکلات مردم در این منطقه و استان کمک می‌کند.

میر بیان کرد: هیچ خانواده‌ای دوست ندارد که فرزندان آن‌ها در مسیرهای عبوری و در شرایط فجیع و دشوار جان خودشان را از دست دهند و خسارت و نقصان ببینند اما نبود شغل و درآمد، تنگی معاش و نبود امکانات و زیرساخت‌های توسعه‌ای به عنوان یک معضل جدی باعث گرایش نسل جوان و حتی افراد میانسال و بزرگسال به سمت قاچاق سوخت می‌شود و در دولت باید به این امورات به صورت جدی توجه کند.

 خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار