مدیر کل صداوسیمای فارس گفت: در روز اربعین حسینی موکب رسانه‌ای صداوسیما در بین الحرمین برپا و یک رادیو با فرکانس خاص بین الحرمین در شعاع ۵ تا ۶ کیلومتری حرم راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی، مدیر کل صداو سیمای استان فارس در نشست هماهنگی گرامیداشت اربعین حسینی گفت: بحث سومین حرم اهل بیت (ع) که مطالبه به حق مقام معظم رهبری و موضوع استراتژیک برای استان فارس و جنوب کشور بوده که با ایده‌های بزرگان در حال تحقق است.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت اربعین محتوایی غنی برای صداوسیما بوجود می آورد، بیان کرد: در روز اربعین حسینی موکب رسانه‌ای صدا و سیما در بین الحرمین برپا و یک رادیو در شعاع ۵ تا ۶ کیلومتری حرم مطهر شاهچراغ (ع)  راه اندازی می شود.

سهرابی در این جلسه پیشنهاد داد که در مکان بین الحرمین خیمه گاهی بزرگ برای سخنرانی شبانه در حرم شاهچراغ (ع)  ایجاد شود.

مدیر کل صداو سیمای استان فارس با اشاره به اینکه صداو سیما مانند سال‌های گذشت بازوی موکب احمدابن موسی (ع) است، تصریح کرد: امسال پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین (ع) به شهر شیراز آورده می شود و با مشارکت برنامه چلچراغ شهروندان در روز اربعین می توانند با نام نویسی اسم خود بر این پرچم مطهر عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان ابراز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار