مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت:آکادمی هاکی استان با بهره مندی از زیرساخت و تجهزات مناسب در کشور توانست مجوز بین المللی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت:  در دیدار با اعضای هیات هاکی استان همدان، افزود: این آکادمی با برخورداری از بهترین امکانات موفق به کسب مجوز بین المللی شده است و دستاورد بزرگی برای استان همدان محسوب می‌شود.

او ادامه داد:هیات هاکی همدان باید با مشارکت دانشگاه‌ها استان در حوزه تخصصی هاکی گام بردارد تا بتوانیم بیش از گذشته در این رشته موفق باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان  اظهار داشت: هاکی یکی از هیات‌های فعال استان همدان است به ویژه اینکه در سطح رقابت های کشور توانسته به افتخارات ارزنده دست یابد.

سیفی افزود: ایجاد آکادمی تخصصی استعدادیابی هاکی و احداث زمین ساحلی هاکی در ۲ نقطه از استان همدان را از اقدامات موثر دستگاه ورزش ذکر کرد و گفت: پیشرفت‌های حاصله در ورزش هاکی موجب جذب حمایت‌های مالی موثری برای رشد و توسعه این رشته در استان همدان شده است.

او  با تاکید بر لزوم فراگیری دانش‌های نوین ورزشی، گفت: در بخش حمایت از ورزشکاران و قهرمانان این رشته، تجهیزات موردنیاز با همکاری هیات تامین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان  با اشاره به اینکه خدمت به جامعه ورزش را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: باید سعی شود از حواشی که موجب کاهش سرعت فعالیت و کسب موفقیت می‌شود دوری کرد چر اکه جایگاه ورزش، فرهنگ و تمدن استان همدان بسیار بالا و غنی است.

انتهخای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.