نخستین جلسه پاسخگویی اعضای شورای شهر بوشهر به شهروندان امشب با رعایت اصول بهداشت در مسجد امیرالمومنین محل سرتل این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام کرد: با توجه به پایان یک ماه از شروع خدمت اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر و اعلام حضور اکثریت اعضا برای شرکت در جلسه پاسخگویی نسبت به عملکرد ماه گذشته و پاسخ به سوالات مردم، در راستای مطالبه مسجدی‌های شهر با عنوان «۴۸ ماه خدمتگزاری، ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد»، اولین جلسه پاسخگویی ساعت ۲۰:۱۵ امشب چهارشنبه ۲۴ شهریور در مسجد امیرالمومنین (ع) محله سرتُل بوشهر برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط بیماری کرونا، این جلسه با تعداد محدودی از اهالی محله و با رعایت شرایط بهداشتی برگزار می‌شود.

طبق اطلاعیه شورای شهر بوشهر، این جلسه به صورت زنده در فضای مجازی پخش می‌شود. همچنین مردم می‌توانند پرسش‌های خود را به نشانی masjediha.bushehr@ بفرستند.

نخستین جلسه پاسخگویی شورای شهر بوشهر به شهروندان امشب برگزار می‌شود

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر ۲۴ مرداد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و اکنون یک ماه از آن روز می‌گذرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.