خسروی بر سرعت بخشی در ساخت بیمارستان خوسف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و در خصوص تسریع و سرعت بخشی در ساخت بیمارستان خوسف گفتگو کردم.

او افزود: در این دیدار مدیران وزارت بهداشت و بنیاد برکت و معاون دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و اعتبارات مورد نیاز بیمارستان خوسف مورد بررسی قرار گرفت.

خسروی با اشاره به طولانی شدن روند ساخت بیمارستان خوسف، اظهار کرد: حدود ۱۰ سال است از احداث این بیمارستان می‌گذرد، اما همچنان خاک می‌خورد، علوم پزشکی و فرمانداری پیگیری کنند تا هرچه زودتر پروژه به سرانجام برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتباری در بودجه امسال مجلس در اختیار نماینده گذاشته شد که ۱۵ میلیارد تومان است و فقط باید در پروژه‌هایی که ردیف ملی دارند هزینه شود، گفت: مسکن و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی دو دستگاهی هستند که ردیف ملی دارند و از این طریق مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای بخش درمان و یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بخش بنیاد مسکن خوسف اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.