رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم کلزا ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطالله ابراهیمی رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ قیمت تضمینی محصولات کشاورزی برای سال زراعی ١۴٠٠ و ١۴٠١ توسط وزیر جهادکشاورزی اظهار داشت: براین اساس قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم کلزا ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

او با بیان اینکه این قیمت‌ها در اولین جلسه شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی در دولت سیزدهم به ریاست دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به تصویب رسیده است افزود: این نرخ پس از انجام کار‌های کارشناسی و بحث‌های مختلف در شورای سیاستگذاری و گرفتن نظر کشاورزان که در این شورا حضور دارند تعیین شده است.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی ادامه داد: در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قیمت هر کیلوگرم گندم برای خرید تضمینی ۵ هزار تومان و هر کیلوگرم کلزا ۱۱ هزار تومان تعیین شده بود که با اتخاذ سیاست حمایت از تولید محصولات کشاورزی و افزایش خود اتکایی درحوزه غلات این نرخ برای سال زراعی جدید در گندم به میزان ۵۰ درصد و در کلزا ۳۶ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.