فرماندار شهرستان اشکذر گفت: امروز مهمترین فریضه، تشویق شهروندان به دریافت واکسن کرونا به منظور کنترل سریع امواج بعدی این بیماری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب، فرماندار شهرستان اشکذر، گفت: امروز مهمترین فریضه تشویق شهروندان به دریافت واکسن کرونا است، لذا مردم و گروه‌های هدف باید قبل از آغاز موج جدید نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند، تا با کاهش آمار مرگ و میر و بستری‌ها، کنترل سریع امواج بعدی امکان‌پذیر شود.

فرماندار اشکذر، همچنین با تقدیر از متولیان برگزاری مراسم‌های عزاداری حسینی در دهه اول ماه محرم، اظهار کرد: خوشبختانه با دقت‌نظر دست‌اندرکاران، برگزاری مراسم‌های عزاداری باشکوه و پرشوری را در سطح شهرستان البته با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و اولویت حفظ سلامت شهروندان شاهد بودیم.

او افزود: انتظار می‌رود از سوی متولیان امر توضیحات و توصیه‌های لازم به مسئولان هیئات عزاداری درخصوص برگزاری مراسم‌های عزاداری و سفر‌های ایام اربعین حسینی ارائه شود تا علاوه بر انجام عزاداری مطلوب، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامت مردم مدنظر قرار گیرد.

او همچنین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان درخصوص واکسیناسیون کرونا و ارائه خدمات بهداشتی به اتباع بیگانه، خواستار شناسایی و واکسیناسیون اتباع بیگانه شد.

در پایان نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اشکذر که به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مسئولان و مدیران مربوطه برگزار شد، لیلا ابدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر نیز، درخصوص آمار واکسیناسیون بیماری کرونا، آمار واکسیناسیون فرهنگیان و همچنین نرخ باروری، رشد طبیعی جمعیت و میزان موالید شهرستان گزارشی را ارائه کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار