ولی پور گفت: تیم‌های امدادکوهستان، سگ‌های زنده یاب و یک فروند بالگرد هلال‌احمر برای نجات یک پاراگلایدرسوار به منطقه سوادکوه اعزام شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: صبح امروز سه شنبه ۲۳ شهریورماه، گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک خلبان پاراگلایدر، در آسمان سوادکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان مازندران اعلام و پس از اطلاع از حادثه دو تیم امداد و نجات کوهستان سوادکوه به محل حادثه اعزام شد.

ولی پور تصریح کرد: در ادامه علاوه بر اعزام ۳ تیم از قائم شهر، بابل و سوادکوه و همچنین تیم سگ‌های زنده یاب به محل حادثه، هماهنگی برای اعزام ۵ تیم سگ‌های زنده یاب انجام و سه تیم از سازمان امدادونجات و دو تیم از هلال‌احمر استان تهران نیز اعزام شدند.

ولی پور ادامه داد: یک فروند بالگرد هم از سازمان امدادونجات هلال‌احمر به منطقه اعزام شد که با وجود انجام ۶ سورتی پرواز در حدود ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی پروازش را متوقف کرده و ادامه عملیاتش را فردا در صورت مساعد بودن هوا ادامه خواهد داد.

او در پایان گفت: در حال حاضر امدادگران شامل ۴ تیم کوهستان و تیم سگ‌های زنده یاب مازندران به صورت شبانه عملیات جست‌وجو و نجات را ادامه می‌دهند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از محل حادثه در نزدیکی بابل، این خلبان از ناحیه پا دچار مصدومیت شده، اما حال عمومی‌اش خوب است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
الان دقیقا شما چه جوری متوجه شدی پاش مشکل پیدا کرده وحال عمومی اش خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
اگه امشب رو زنده بمونه فردا پیداش میکنن
آخرین اخبار