عفری مفرد گفت: نقش زنان در زمان جنگ برجسته است و ما نباید بگذاریم گذر ایام موجب کمرنگ شدن این مسئله گردد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد فرماندار هویزه در جلسه کمیته زن و هفته دفاع مقدس این شهرستان گفت: زنان پرچم داران اسلام و اسوه‌های صبر و استقامت و ایثار هستند که همیشه در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و فرهنگی مروج نقش اثرگذار زن در جامعه اسلامی بودند.

او افزود: نقش زنان در زمان جنگ برجسته و محوری بود و ما نباید بگذاریم گذر ایام، موجب کمرنگ شدن این نقش برای نسل‌های جدید شود. آن روز زنان، سهم و نقش خود را ادا کردند، اما امروز وظیفه همه ما این است که به‌درستی رشادت‌های زنان و مادران دوران حماسه را به نسل جدید انتقال دهیم و صبر و استقامت آنان را که میراث فرهنگی بزرگی است، به فرزندان برسانیم.

در ادامه نشست محمودی مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری به تشریح برنامه‌های پیشنهادی حوزه بانوان پرداخت که مقرر شد برنامه‌ها نیز اجرایی گردند.

جلسه کمیته زن و هفته دفاع مقدس شهرستان هویزه به ریاست حبیب عفری مفرد فرماندار هویزه و با حضور حلفی معاون فرماندار، محمودی کارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداری و رابطین بانوان ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری هویزه تشکیل شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.