رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌ پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۳۲۲ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۶ تن مبتلای قطعی و ۳۱ تن در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان‌پناه اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۷ هزار و ۶۰۹ مورد گزارش شده است.

او افزود: از ۷۳۸ جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود ۲۷ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران می باشند و از ۴۶۰ نمونه رپید تست حدود ۱۵ درصد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و بویراحمد بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: خوشبختانه با کاهش نسبی شمار مبتلایان، بیماران بستری در بیمارستان‌ها و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مواجه هستیم که امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف این روند ادامه داشته باشد. 

یزدان‌پناه بیان کرد: بنابراین از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، واکسیناسیون به موقع، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات، پرهیز از مکان‌های پرخطر  را رعایت نمایند تا ان‌شاءالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در کرونا برسیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.