نخستین دوره مسابقات آکواران و دومین دوره مسابقات ترای اتلون منقطع قهرمانی بانوان کشور با معرفی برترین‌ها در شاهرود پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نخستین دوره مسابقات آکواران قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و دومین دوره مسابقات ترای‌اتلون در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

ترای اتلون یا ورزش سه گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان با انجام سه مرحلهٔ استقامتی شامل شنا، دوچرخه سواری و دو با هم رقابت می‌کنند.

ورزشکاران در مسابقات آکواران پس از رکوردگیری شنا به صورت تایم تریل در بخش دو با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های خراسان رضوی و البرز بیشترین عناوین را در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از آن خود کردند.

در مسابقات آکواران قهرمانی در رده سنی بزرگسالان تیم‌های خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده جوانان تیم‌های البرز، خراسان رضوی و اصفهان در جایگاه اول تا سوم ایستاند، تیم‌های البرز، خراسان رضوی و اصفهان عناوین تا سوم رده جوانان را از آن خود کردند.

در رده جوانان تیم‌های البرز، آذربایجان غربی و خراسان رضوی اول تا سوم شدند و در نونهالان تیم‌های البرز، خراسان رضوی و زنجان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ورزشکاران در مسابقات ترای اتلون پس از رکوردگیری شنا به صورت تایم تریل در بخش رقابت متوالی دوچرخه و دو حضور یافتند و تیم خراسان رضوی در هر دو رده بزرگسالان و جوانان صاحب عنوان قهرمانی شد.

در دومین دوره مسابقات ترای‌اتلون منقطع قهرمانی کشور بانوان در رده بزرگسالان تیم‌های خراسان رضوی، زنجان، و اصفهان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند در رده جوانان تیم‌های خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

این مسابقات دو روزه در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

مهدی گودرزی، رئیس فدراسیون ترای اتلون گفت: رشته ترای اتلون در ۳۱ استان فعال است و ۶۰ هزار ورزشکار به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنند.

در این رقابت‌های ۱۰۰ ورزشکار از ۱۳ استان با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Lithuania
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
مرسی از خبررسانی