پیرهادی گفت: روند کنونی سامانه ۱۳۷ پاسخگوی حجم درخواست‌های شهروندان نیست، به همین دلیل لازم است که اقدامات لازم برای اصلاح روند فعلی صورت پذیرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست رئیس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری با مسئولان سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و همچنین رئیس سابق و کنونی سازمان بازرسی و معاون خدمات شهری وضعیت و مشکلات دو سامانه مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ بررسی شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در این جلسه خطاب به رئیس سازمان بازرسی اظهار کرد: روند کنونی سامانه ۱۳۷ پاسخگوی حجم درخواست‌های شهروندان نیست و به همین دلیل لازم است که اقدامات لازم برای اصلاح روند فعلی صورت پذیرد.

پیرهادی تأکید کرد که بالغ بر ۷۰ درصد تماس‌های ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری است؛ بنابراین موضوع تحلیل پیام‌های ۱۳۷ جهت رفع اساسی مشکلات مطرح شده توسط شهروندان بسیار مهم است، به همین دلیل موضوع تحلیل پیام‌های این سامانه باید با جدیت انجام شود و این اقدام به گونه‌ای انجام شود که گویا پیام‌ها را شهردار تهران ارسال کرده است. یعنی هیچ تفاوتی در انجام پیام‌های ارسالی از سوی شهروندان و مسئولان ارشد شهری وجود نداشته باشد.

او گفت: پیام‌های ۱۳۷ چشمان بینای شورا و شهرداری تهران هستند و یکی از موثرترین ظرفیت‌ها در عرصه مدیریت شهری است. اگر توجه و اهمیت لازم را به این سامانه نداشته باشیم اعتماد مردم از بین می‌رود و بازگشت اطمینان به شهروندان به‌سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

همچنین در این جلسه تصریح شد که ارابه‌های خدمات رسان به خودرو‌های عملیاتی ۱۳۷ در نواحی ۱۲۳ گانه به‌زودی تحویل خواهند شد. این اقدام باعث ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی در خودرو‌ها به دو برابر ظرفیت موجود خواهد رسید.

لزوم تسریع در پاسخگویی به شهروندان در تماس با سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸

در ادامه این جلسه مصوب شد که رئیس سازمان بازرسی نسبت به برگزاری جلسه با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و همچنین تبیین موضوعات ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اقدام کند، چراکه این جلسات موجب تحول در این حوزه خواهد شد.

همچنین سازمان بازرسی موظف شد نسبت به تنظیم دستورالعمل و پیوست‌های رسانه‌ای برای سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و ابلاغ آن به واحد‌های مختلف شهرداری اقدام کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار