محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره رونمایی از دستگاه توپ‌ انداز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره رونمایی از دستگاه توپ انداز گفت : قبل از اعزام تیم ملی به جام جهانی توفیق داشتم در کنار تیم ملی باشم.

او ادامه داد: یکی از نیازهای مورد تاکید کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشور دستگاه توپ انداز بود ،که تهیه کردیم .این دستگاه در اردوی پیش فصل اتریش، ترکیه ، کمپ مسکو و ایران مورد استفاده قرار گرفت و کاربرد ارزنده‌ای در آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی و دروازه بانان داشته است.

ساکت درباره هدف تولید دستگاه توپ انداز گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای مانع زدایی از تولیدات ملی و ایجاد بستر مناسب برای تولیدات داخلی کشور، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این موضوع را با پژوهشگاه وزارت علوم و تحقیقات کشور به مشارکت گذاشت و بعد از امضای تفاهم نامه همکاری، این دستگاه به خط طراحی و تولید رسید.

 او افزود: در اصل پیوندی بین باشگاه و دانشگاه صورت گرفته، که این دستگاه تولید شود. این اولین قدم بین پژوهش دانشگاه و باشگاه است.

ساکت درباره شرایط سپاهان گفت: تیم فوتبال سپاهان همانند باشگاه‌های دیگر برای مسابقات در حال آماده سازی است. برای تمام بازیکنان تیم‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم .امیدوارم ورزشکاران این فصل را خوب شروع کنند و سال پر از افتخاری برای فوتبال ملی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار