رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۱۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند و انتظار می‌رود مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، تا بتوانیم از این پیک عبور کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،امین ثروتی،رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد  اظهار داشت: ۴۰ درصد جمعیت هدف دُز اول و حدود ۲۰ درصد نیز هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
وی افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان دانشگاه علوم پزشکی لرستان سن تزریق واکسن را تا ۱۸ سال کاهش داده است.
ثروتی بیان کرد: با کاهش سن تزریق واکسن میزان تقاضای واکسن افزایش که برای رفاه شهروندان تعداد مراکز تجمیعی از ۶ مرکز به ۱۳مرکز افزایش یافته است.
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد مراکز تزریق واکسن به زودی میزان تزریق انواع واکسن کرونا از روزی ۶ هزار دُز در این شهرستان به ۱۰ هزار دُز افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به برنامه جدید وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون دانش آموزان ادامه داد: در صورت شروع تزریق واکسن دانش آموزان این مهم نیز به صورت جدی در بروجرد پیگیری خواهد شد.

ثروتی گفت: با تسریع در کار واکسیناسیون به زودی شاهد کاهش تعداد مبتلایان و آمار فوتی ناشی از کرونا و عبور از پیک پنجم خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار