نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولیت سپاه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با اهمیت و گسترده‌تر از قبل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه ناحیه رشت گفت: سپاه همواره حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به ترفند‌های شوم دشمنان برای اخلال در کشور و لزوم هوشیاری در مقابل هجمه‌های فرهنگی افزود: هشت سال دفاع مقدس سبب شد استکبار جهانی و امریکا به عظمت ایران اسلامی پی ببرد و به رغم هجمه‌های فزاینده دشمنان در پرتو برکات اسلام و قرآن، قدرت ایران بیشتر از هر وقت دیگری شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان بهره گیری بهینه از تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را برای نقش آفرینی در عرصه‌های فرهنگی - اجتماعی با اهمیت دانست و گفت: امروز میدان رقابت با دشمنان اسلام در عرصه‌های فرهنگی - اجتماعی و جنگ نرم وسیع‌تر و عمیق‌تر شده و تنها با بهره گیری از تجربیات ۴۰ سال گذشته می‌توان نسل جدید را از تهدیدات رهایی بخشید.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه در بخش فرهنگی باید از خلاقیت جوانان بیشتر استفاده شود، افزود: مسله امر به معروف ونهی از منکر هم باید از گذشته جدی‌تر گرفته شود.

سیداکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هم در این دیدار گفت: سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا در کنار کادر درمانند.

او با اشاره به اینکه تا پایان آبان همه افراد در گیلان واکسینه خواهند شد، تصریح کرد: در اجرای طرح کمک‌های مومنانه و در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بیش از ۱۷۰ هزار پرس غذای نذری در مناطق محروم توزیع شد.

 

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.