سلمان زاده از فوت هفت بیمار مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد و شمار مبتلایان جدید را رو به کاهش اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز چهار نفر از آبادان و ۲ نفر در خرمشهر و یک نفر از شادگان جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست داد.
او از ابتلا حدود ۱۵۰ نفر در شبانه روز گذشته  به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: دیروز ۱۴۹ مورد جدید مثبت در جنوب غرب خوزستان ثبت شد که از این تعداد ۵۶ نفر مربوط به آبادان و ۴۵ نفر از خرمشهر بودند و از شادگان نیز ۴۸ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان درباره روند درمان مبتلایان جدید نیز توضیح داد: از میان تمام موارد جدید ابتلا به بیماری کرونا در شبانه روز گذشته ۱۲۴ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند که شمار آن‌ها در آبادان ۴۲ نفر، در خرمشهر ۳۵ نفر و در شادگان ۴۷ نفر بود.
او به وضعیت بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۳۹ نفر بستری و ۴۱ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند که مجموع موارد مثبت بستری در بیمارستان‌ها در حال حاضر ۳۱۹ نفر است.
سلمان زاده در گفته‌هایش تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان ابتدای اپیدمی تا کنون را ۲۷۷ هزار و ۵۷۶ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۸۰ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۲ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.