به همت گروه جهادی موکب حضرت علی اصغر (ع) مرکز واکسیناسیون خودرویی در اراک راه اندازی شده است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گروه جهادی حضرت علی اصغر.ع. پایگاه ۲۱ حزب الله در راستای فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی و باتوجه به نیاز به همراهی وهمکاری باکادر درمان اقدام به برپایی مرکز واکسیناسیون خودرویی با ظرفیت تزریق بیش از ۵۰۰ دوز در روز در دانشگاه فنی امیرکبیر نمود‌.

حامد مظفری مسئول اجرای این برنامه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بیان کرد: مرکز واکسیناسیون خودرویی همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ اماده خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان اراک می باشد و لازم به ذکر است این موکب هرساله در ایام اربعین امام حسین(ع) در شهر نجف وسامرا خدمت رسانی می نمود که امسال به دلیل محدودیت ها دراعزام به راهپیمایی اربعین اقدام به فعالیت های جهادی نموده است.

مظفری اضافه کرد: ما در این مرکز سعی کردیم رفاه مراجعه کننده رعایت شود و با انجام روش های جدید مثل شماره دهی خودرویی و اعلام برخط میزان تزریق واکسن در مرکز دسترسی همشهریان گرامی را سهل تر نمائیم و با حضور بسیجیان پایگاه نظم و آرامش بیشتری را برقرار نمائیم.

وی با بیان اینکه همه خادمین حاضر در این مرکز به صورت جهادی حضور دارند مهمترین نقطه قوت کار را وجود روحیه جهادی و انقلابی در بین عوامل دانست.

مظفری اظهار داشت: یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در این مرکز را میتوان به حضور عوامل که اکثرا از اقوام دوستان دست اندر کار موکب هستند اشاره نمود و همچنین این مرکز در روز گذشته مورد بازدید اقای اکرمی معاون استانداری، سرهنگ گودرزی معاون هماهنگ کننده و سرهنگ مهجوری ومهدی از ناحیه اراک مورد بازدید و تقدیر و تشکر قرار گرفت.

راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی به همت خادمان موکب در اراک

مرکز واکسیناسیون خودرویی دانشکده فنی و حرفه‌ای امیرکبیر اراک در منطقه کوی معلم روزانه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به مردم شهر اراک در زمینه تزریق واکسن خدمات رسانی می‌کنند.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز قرار دارند.

تعداد مراکز تزریق واکسن در اراک تا پیش از این ۶ مرکز بود که با راه اندازی این مرکز واکسیناسیون خودرویی به ۷ مرکز افزایش یافته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.