سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان درباره دیدار این تیم مقابل ملی پوشان ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، رحمان محمدی‌راد پس از شکست تیم ملی والیبال پاکستان برابر تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: به تیم ملی ایران بابت پیروزی و صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. ایران امروز از پاکستان بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

او افزود: بازیکنان ایران امروز سرویس‌های خیلی خوبی زدند و در توپ‌های برگشتی موفق عمل کردند. همین موضوع باعث شد در امتیاز‌ها از ما فاصله بگیرند و بتوانند نتیجه بازی را به نفع خودشان تغییر دهند.

محمدی راد اضافه کرد: امیدوارم شخصیتی که امروز توی زمین نشان دادیم در بازی‌های بعدی هم به نمایش بگذاریم. مصاف با ایران برای بازیکنان پاکستان تجربه خیلی خوبی بود. بازیکنان من چیز‌های زیادی یاد گرفتند و به تجربه خودشان اضافه کردند. ایران هم نسبت به دو بازی گذشته عملکرد بهتری داشت.

سرمربی تیم ملی پاکستان با ابراز امیدواری برای صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر مسابقات، گفت: امیدوارم در مرحله بعدی، نمایش قابل قبولی برابر کره‌جنوبی و چین‌تایپه داشته باشیم و به جمع ۴ تیم نهایی صعود کنیم. این می‌تواند اتفاق بزرگی برای پاکستان محسوب شود. البته فکر می‌کنم پاکستان این شانس را دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار