سموری از برگزاری جشن بازگشایی مدارس در دشت عباس خبر داد و گفت: امسال نیز این جشن به صورت نمادین در ۲ مدرسه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد سموری، رئیس اداره آموزش و پرورش موسیان با بیان اینکه شرایط برای بازگشایی مدارس در موسیان در حال مهیا شدن است گفت: هماهنگی‌های لازم برای بازگشایی مدارس در حال انجام است و آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس داریم.

سموری به برگزاری جشن بازگشایی مدارس در ابتدایی مهرماه اشاره و افزود : همه ساله جشنی نمادین برای بازگشایی مدارس برگزار می‌شود که این امسال نیز این جشن به صورت نمادین در ۲ مدرسه برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش موسیان ادامه داد: علاوه بر برگزاری جشن بازگشایی مدارس در دبیرستان ۱۳ آبان شهر موسیان، مدرسه‌ی سیدالشهدای روستای حمزه از توابع بخش دشت عباس نیز این جشن را برگزار خواهد کرد.

او اضافه کرد :  جشن شکوفه‌ها نیز در ۲ مدرسه‌ی رودکی و شرافت این اداره برگزار خواهند شد.

سموری در پایان با تاکید بر اینکه این جشن‌ها با رعایت شیوه نامه بهداشتی برگزار خواهند شد گفت: سلامت دانش آموزان و معلمان برای ما بسیار مهم است که در این راستا اینگونه جشن‌ها با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت سختگیرانه پروتکل‌ها برگزار می‌شوند تا خطرات احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا به حداقل برسد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.