ثبت نام اعضای خانواده کادر درمان برای واکسیناسیون کرونا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد از هم‌اکنون افراد ۱۸ سال به بالا از خانواده پزشکان و پرستاران سراسر کشور که کد ملی آن‌ها در اختیار مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت قرار گرفته می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir بلافاصله محل و زمان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

در اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت بیان شد: اگر اعضای خانواده هریک از پزشکان یا پرستاران قادر به ورود به سامانه salamat.gov.ir نبودند، با مراجعه به سایت سازمان نظام پزشکی/پرستاری اطلاعات خانواده خود را تکمیل کنند.

 چند روز پس از انجام این فرآیند، قادر به ثبت‌نام از طریق سامانه نوبت‌دهی واکسن خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
دروغ....فقط برای ژست وپز دادنه.از روزیکه اعلام کردن ب هیچ وجح محقق نشده..
Iran (Islamic Republic of)
Arefe
۰۲:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
سایت نظام پرستاری ک اصلا بعد از وارد کردن اطلاعات خانواده درجه یک کار نمیده و الان بیشتر از یک ماهه الکی این تیتر رو زدن ک واکسیناسیون خانواده پرستاران و هیییچ خبری هم نیست و ی سایت خراب گذاشتن فقط نمیدونم با چه رویی الکی میگن سایت باز شدو این وضعیتو داره سایتشون
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۱۵:۳۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
با سلام به كليه همكارانم در بيمارستان هاي و مراكز درماني كشور به اطلاع ميرسانم كه چرا براي اعضائ خانواده پزشكان و پرستاران باز ميشود ولي براي ما كه كارمندهاي اداري و پشتيباني و خدماتي مراكز درماني هستيم ، باز نشده است؟؟
آيا ما جزو پرسنل كادر درمان حساب نميشويم و فقط پزشكان و پرستاران جزو كادر درمان هستند . اگر ما كه در قسمت هاي اداري و پشتيباني و خدماتي بيمارستان كار ميكنيم ؛ جزو كادر درمان حساب نميشويم ؟؟؟؟ جزو كدام گروه هستيم .
آخرین اخبار