معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: چنانچه همه دانشجویان علیه کرونا واکسینه شوند در اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه ۱۴۰۰ کلاس‌های این دانشگاه بصورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمدالله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: دانشجویان ارشد و دکتری به علت تکمیل کار‌های تحقیقاتی خود حضور در دانشگاه برای آن‌ها الزامی بود، اما درس‌های تئوری را با توجه به شرایط کرونایی بصورت مجازی برگزار کردند.

او افزود: در سال تحصیلی جدید، دانشگاه علوم پزشکی استان اسامی دانشجویان را برای تزریق واکسن کرونا دریافت نموده و تعداد زیادی از دانشجویان که ساکن در شهر‌های دیگر هستند بهتر است تزریق واکسن را در شهر خود انجام داده و بعد وارد دانشگاه شوند.


بیشتر بخوانید


مشتاقی اضافه کرد: بازگشایی دانشگاه منوط به تزریق واکسن کرونا به همه دانشجویان است و دانشجویانی که واکسینه نشوند نمی‌توانند وارد خوابگاه شوند.

او اظهار داشت: چنانچه همه دانشجویان علیه کرونا واکسینه شوند در اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه ۱۴۰۰ کلاس‌های دانشگاه شهرکرد بصورت حضوری برگزار می‌شود.

مشتاقی ادامه داد: با توجه به روند پیشرفت تزریق واکسن کرونا در کشور امید است تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید همه دانشجویان واکسینه شده باشند که بدون هیچ مشکلی بتوانند بصورت حضوری به دانشگاه ورود پیدا کنند و فعالیت در دانشگاه به روال عادی خود برگردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار