هواوی مجموعه Watch GT ۲ Pro Moon Phase Collection را با امکانات کامل در هند عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، هواوی امروز اعلام کرد که ساعت هوشمند Huawei Watch GT ۲ Pro Moon Phase Collection را در هند عرضه می‌کند. این ساعت از ۱۸ سپتامبر به طور انحصاری در Flipkart در دسترس خواهد بود.

ساعت GT ۲ Pro تقریباً یک سال پیش در سطح جهانی عرضه شد. این محصول دارای شیشه‌ای با یاقوت کبود برای صفحه نمایش، بدنه تیتانیوم و قاب پشتی سرامیکی است. این ساعت در دو نوع اسپرت و کلاسیک ادیشن عرضه می‌شود که از نظر رنگ و جنس بند متفاوت هستند، نسخه اسپرت دارای بند مشکی و مدل کلاسیک دارای بند چرمی قهوه‌ای خاکستری است.

نمایشگر ساعت هوشمند GT ۲ Pro هواوی

ساعت GT ۲ Pro دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی AMOLED دایره‌ای با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ است. این ساعت هوشمند از پردازنده Kirin A۱ با ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می‌کند و ضد آب است.

ساعت های Watch GT ۲ Pro Moon Phase Collection هواوی

ساعت هوشمند GT ۲ Pro هواوی دارای تمام ویژگی‌های معمول آمادگی جسمانی، از جمله بیش از ۱۰۰ حالت ردیابی تمرین، اندازه گیری اکسیژن خون، سنسور ضربان قلب، ردیابی GPS، فشارسنج و نظارت بر استرس و خواب است. همچنین ساعت Huawei Watch GT ۲ Pro با انواع تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS سازگار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار