سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: در روز‌های اخیر کلیپ تبلیغاتی در خصوص فعالیت آزمایشگاهی در مشهد در فضای مجازی منتشر شد و برخی هنجار‌ها در آن رعایت نشده بود که با عوامل تولید این کلیپ برخورد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرزاد بهشتی توندری سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: از اولین لحظه بارگذاری این فیلم جنجالی با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، به موضوع ورود پیدا کردیم.

او افزود: شهروندان و خانواده‌های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه هنجارشکنی بدون پاسخ قانونی باقی نمی‌ماند.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی ویژه فضای مجازی ادامه داد: هر گونه اقدامی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی شود از خطوط قرمز دادسرا است و با آن برخورد مقتضی خواهد شد.

ممنوع الخروجی عوامل تهیه فیلم

واحدیان عظیمی قاضی ویژه رسیدگی کننده به این پرونده نیز گفت: سفارش دهنده و حامی ساخت ویدیو‌ی جنجالی احضار و تحقیقات لازم از وی انجام شد.


بیشتر بخوانید



او افزود: ضمن تعطیلی و پلمب مجموعه مزبور(آزمایشگاه)، تا اتمام تحقیقات مقدماتی قرار تأمین کیفری مناسب در خصوص سفارش دهنده کلیپ صادر شده است.

قاضی ویژه رسیدگی کننده به  پرونده ادامه داد: شناسایی و برخورد قانونی با سایر عوامل دخیل در تهیه کلیپ اعم از بازیگران، تهیه کننده و کارگردان در دستور کار قرار دارد، ضمنا ممنوع الخروجی تهیه کننده و کارگردان ویدیوی مزبور نیز در دستور کار است و پرونده مفتوح و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد.

انتهای پیام//م.م

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.