معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد؛

تزریق بیش از ۱۰ هزار دز واکسن کرونا در ایلام

صادقی فر گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۱۶۴ دز واکسن کرونا در سطح استان ایلام تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۱۶۴ مورد واکسن کرونا در سطح استان ایلام تزریق شده است،گفت:روند انجام واکسیناسیون در استان ایلام منظم و بدون وقفه در حال انجام است و روزانه گروه‌های سنی مختلفی به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تزریق ۲۷۸ هزار دز واکسن کرونا در استان ایلام خبر داد و افزود: روند واکسیناسیون در استان مطلوب است.

او ادامه داد: با استقبال خوب مردم روند واکسیناسیون در استان شتاب بیشتری به خود گرفته است، به طور میانگین روزانه ۱۰ هزار دز تزریق واکسن کرونا در استان انجام می‌شود.

صادقی فر اضافه کرد: شهرستان‌های جنوبی استان از جمله شهرستان دهلران، دره شهر و آبدانان این روز‌ها استقبال بسیار خوبی از تزریق واکسن دارند، همچنین آمار روزانه تزریق واکسن در این شهرستان‌ها روزانه بیشتر از یک هزار دز است.

او بیان کرد: در ارتباط با واکسیناسیون مادران باردار نیز تزریق واکسن این گروه در استان آغاز شده، خواهش ما این است که همه مادران باردار که به عنوان گروه حساس برای تزریق واکسن حتماً اقدام کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.