ناظم الشریعه: تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را در جام جهانی فوتسال کسب کنیم/ طیبی تمرینات انفرادی را آغاز کرده است

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص تیم‌های هم گروه کشورمان در مسابقات جام جهانی لیتوانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص شرایط این تیم پیش از شروع مسابقات جام جهانی لیتوانی اظهار کرد: ما هجدهم شهریورماه عازم لیتوانی شدیم و تمرینات خودمان را انجام دادیم. امروز تمرینمان را در سالن برگزاری مسابقات انجام دادیم. شرایط تیم از نظر هتلی و امکاناتی کاملا خوب و تمام تمرکزمان روی بازی با صربستان است. همیشه اولین بازی در هر رقابتی سخت‌ترین دیدار و صربستان هم تیم بسیار خوبی است.

او در خصوص آرژانتین دیگر هم گروه تیم ملی بیان کرد: آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی است. آن‌ها یک نوع سبک جدید را در آمریکای جنوبی به وجود آورده اند و بر عکس تیم‌های این منطقه که تهاجمی هستند، آن‌ها یک نوع بازی سخت را انجام می‌دهند و با همین تاکتیک نیز قهرمان دوره قبلی مسابقات شدند.

او ادامه داد: آمریکا دیگر هم گروهی ما است و با آنالیز و بررسی این تیم متوجه شدیم که آن‌ها از چند بازیکن چند ملیتی در ترکیب خود استفاده می‌کنند. تیم‌های گروه هر کدام یک سبک خاص بازی می‌کنند و کار در این گروه سخت است، اما تیم ملی فوتسال کشورمان یکی از تیم‌های بزرگ فوتسال جهان است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم. ما نسبت به امکانات تیم‌هایی همچون برزیل، اسپانیا و روسیه بسیار ضعیف‌تر، اما ما نیز تیم ملی فوتسال ایران هستیم.

ناظم الشریعه درباره آخرین وضعیت طیبی و اسماعیلی گفت: طیبی ۲ جلسه تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده است و شرایطش رو به بهبود می رود. در صورت صعود به مراحل بعدی او می‌تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد. اسماعیل پور نیز مصدومیتی از ناحیه مچ پا برایش اتفاق افتاد و بعید است که بتواند در بازی امروز تیم را همراهی کند، اما مطمئنا در بازی مقابل آمریکا می‌تواند بازی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار