معاون باشگاه استقلال در خصوص شکست مقابل الهلال عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر فریادشیران، معاون باشگاه استقلال پس از شکست مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: بازی بسیار قابل قبولی بود. بازیکنان وظایف تاکتیکی خودشان را انجام دادند. مقابل تیمی قرار گرفتیم که ثروتمند است و شرایط مالی خیلی مناسبی دارد. الهلال از بازیکنان خارجی و حرفه‌ای خودش استفاده کرد و متاسفانه نتیجه را به تیم حریف واگذار کردیم.

او در خصوص انتقادات به مدیریت این تیم در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: بازرسی کل کشور از مدیران عامل باشگاه‌ها دعوت کرد و احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این جلسه حاضر شد. سازمان بازرسی شرایط مالی تعیین کرد که باشگاه استقلال هم بر اساس همان شرایط و مجوز وزارت ورزش و جوانان عمل کرد. ما نمی‌توانیم بازیکن  ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومانی را جذب کنیم. بعضی از بازیکنانی که درخواست‌های بالا داشتند را باشگاه نتوانست جذب کند و طبیعی است که باشگاه‌هایی که شرایط مالی بهتری دارند این بازیکنان خوب ما را جذب کردند.

او در خصوص تمدید نشدن قرارداد فرشید اسماعیلی گفت: مشکل او مالی نبود. فرشید اسماعیلی بحث انضباطی داشت و باشگاه قرارداد او را تمدید نکرد.

ریگی درخواست قرارداد ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومانی از استقلال داشت

فریادشیران در مورد درخواست مالی مسعود ریگی بیان کرد: او درخواست ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومانی داشت و ما نتوانستیم این مبلغ را فراهم کنیم. باشگاه طبق اصول حرفه‌ای و اخلاقی رفتار می‌کند و تابع بازیکن نیست. در بحث نقل و انتقالات کمیته نقل و انتقالات تصمیم می گرفت. حتی در بعضی جلسات سرمربی تیم هم حضور داشت و خود مجیدی هم گفت که اگر در جلسه هیئت مدیره نبودم، باورم نمی‌شد که بازیکنی  چنین مبالغی بخواهد.

فریاد شیران در مورد انتقال مهدی قایدی به تیم الشباب الاهلی امارات گفت: این اتفاقی خیلی خوب و گران‌ترین انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. او و همسرش دوست نداشتند در ایران بمانند و باشگاه تصمیم گرفت در شرایط خیلی خوب او را انتقال بدهد.

در فصل نقل و انتقالات ۹۸ درصد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی جذب شدند

او خاطرنشان کرد: اگر انصاف را رعایت کنیم، باشگاه برای تیم  بهترین هتل و امکانات را فراهم کرده است. دوشنبه صبح به حساب بازیکنان پول واریز شد. باید مقداری آرامش داشته باشیم. همه بازی‌ها برد و باخت دارند، اما نباید بگوییم باشگاه شرایط بدی دارد. ما گابریل پین را به درخواست مجیدی جذب کردیم و در فصل نقل و انتقالات ۹۸ درصد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی جذب شدند، اما به هر حال الهلال تیم ثروتمندی است. ما نمی‌توانیم مانند آن بازیکنان را جذب کنیم و همیشه مقابل الهلال شرایط سختی داشته ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
اقای معاون دست از عوام فریبی بردار
استقلال به کج فهمی و بی لیاقتی شما و مدیر عواملتون باخت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد اسماعیلی
۰۱:۴۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
آقای فریاد شیران داداش من پاشو جمع کن برو بابا چی میخاید از استقلال تو چه هنری داشتی ؟چه کار مثبتی کردی؟بابا فحش نخر پاشو برو برا امثالی مثل تو مددی که همش دروغ همش دروغ همش فریب تو این مملکت جا زیاده پدر من برو بابا ولمون کن من نمیدونم این خانواده نداره زن و بچش بش نیمگن برو تو رو خدا.آقا تو به درد ما نمیخوری نخواهی خورد پس تا فحش برا پدر و مادرت نخریدی فقط بببببببببببببببببببببببببببببببررررررررررررررررررررررررررررررررررررروووووووووووووووووووووووووووووووووو
آخرین اخبار