نیکداربینش گفت: با افراد سودجو که اقدام به فروش غیرقانونی اراضی و زمین‌های کشاورزی در امیدیه می‌کنند، برخوردقضایی می‌شود.

سید صالح نیکداربینش، بخشدار مرکزی شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس گزارش‌های دریافتی، اشخاصی سودجو در برخی نقاط و روستا‌های بخش مرکزی از جمله روستا‌های مجنون، دونه و چاه سالم اقدام به فروش اراضی کشاورزی و اراضی ملی خارج از طرح هادی تحت عنوان اراضی و پلاک‌های مسکونی می‌کنند.

او با بیان اینکه هیچگونه تغییر کاربری در این اراضی صورت انجام نشده، افزود: براساس مقررات، ساخت و ساز در این اراضی با کاربری کشاورزی و یا اراضی ملی تخلف محسوب می‌شود و قابل پیگرد قضایی و قانونی است، بنابراین از اهالی بخش مرکزی خواهشمندیم قبل از معامله و خرید اراضی تحت عنوان مسکونی که خارج از طرح‌های هادی روستا‌های این بخش هستند، یا ظن به کشاورزی و اراضی ملی بودن این اراضی وجود دارد و فروشنده قصد معامله در قالب پلاک مسکونی را دارد، استعلام‌های لازم را اخذ کنند.

نیکداربینش اظهار داشت: خریداران می‌توانند جهت استعلام به اداره‌های منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان امیدیه و همچنین دهیاری‌های مربوطه مراجعه کرده و معامله خود را با خیالی آسوده انجام دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
دمش گرم
آخرین اخبار