هاشمی شهری گفت: واکسیناسیون در مراکز منتخب دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان در حال انجام است و هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین واکسن کرونا وجود ندارد.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: امکان تلقیح روزانه ۱۵ هزار دُز واکسن کرونا در سطح این دانشگاه وجود دارد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان از لحاظ سن تزریق واکسن کرونا در کشور پیشتاز است و اکنون متولدین ۱۳۷۲ و قبل از آن(۲۸ سال به بالا) زیرپوشش ترزیق واکسن قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: رعایت حفاظت فردی و عمومی، واکسیناسیون، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تنها راه برون رفت از بحران و بازگشت به زندگی عادی است.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۲۹۹ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به روز پنجشنبه شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۰هزار و ۵۲۱ نفر رسید.

دکتر قاسم میری‌علی‌آباد افزود: شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان با افزوده شدن ۶ نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته به ۲ هزار و۴۹۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۳۳۹ بیمار حاد تنفسی و ۱۱۰بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند ادامه داد: در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.