رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۶ هزار و ۴۴۰ حبه قرص روانگردان و ۴ هزار سی سی شربت متادون در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت اعضای یک باند و اینکه تعداد زیادی قرص و شربت روانگردان از استان‌های مرکزی کشور وارد کرمانشاه کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی ۲ نفر آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 فلاحی افزود: در این بازرسی‌ها ۳۶ هزار و ۴۴۰ حبه قرص و ۴ هزار سی سی شربت روانگردان به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

۸ فقره سرقت سیم برق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۸ فقره سرقت سیم برق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع سرقت‌های متعدد در حوزه سیم و کابل برق در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی درودفرامان با استفاده از روش‌های خاص پلیسی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

 دلیری با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب ۸ فقره سرقت و اینکه ۱۶۰ متر سیم مسی و کابل مخابراتی در روستا‌های تابعه درودفرامان به سرقت برده، از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت فاقدپلاک در این خصوص و معرفی سارق به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در "پاوه" کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰ هزار فندک قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان "پاوه" خبر داد.

جمال سلمانی افزود: پس از اطلاع مأموران انتظامی "پاوه" مبنی بر دپوی یک محموله قاچاق در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی محموله قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی‌ها ۵۰ هزار عدد انواع فندک قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شده است از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.