مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: حدود ۱۹ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرتضی نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت:هم اکنون طرح گازرسانی در ناحیه صنعتی صنایع دستی (قزلجه میدان) با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال و طول شبکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد در مرحله تزریق گاز است.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه امکان تامین گاز مورد نیاز کلیه واحد‌ها فراهم می‌شودافزود:پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی مرند ۲ نیز با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال و طول شبکه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ متر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد در حال اجرا است.

اوادامه داد: طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی علیشاه نیز با احداث شبکه توزیع گازرسانی داخلی با اعتبار بیش از ۴میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال و طول شبکه بیش از یک هزار و ۷۰۰ متر به اتمام رسیده و احداث خط تغذیه آن نیز به طول حدود یک هزار متر توسط شرکت گاز استان در حال اجرا است که پس از اتمام طرح به تزریق گاز به واحد‌های صنعتی این ناحیه صنعتی اقدام می‌شود.

آذربایجان شرقی ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی دارد که ۶ درصد از واحد‌های تولیدی شهرک‌های استان به صنایع بزرگ و ۹۴ درصد از واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی به صنایع کوچک و متوسط اختصاص یافته است.

انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.