کنسرت خواننده‌های لس آنجلسی برای پایان تابستان ۱۴۰۰ درحال برگزاری است آن هم در شرایطی که ایرانی‌های زیادی بدون توجه به وضعیت کشور در شرایط پاندمی در این کنسرت‌های پر ازدحام شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، باز هم برخی از خواننده‌های لس آنجلسی این بار از لفظ آخرین کنسرت برای تبلیغات خود استفاده کرده‌اند تا مشتاقان خود را به سمت کنسرت‌هایشان بکشانند. آن هم در شرایط شیوع کرونا. این روز‌ها کنسرت خواننده‌های لس آنجلسی در استانبول در حال برگزاری است و چند روز دیگر در ایروان تعداد دیگری از این کنسرت‌ها برگزار می‌شود.

از آن طرف بازار فروش تور خواننده‌های لس آنجلسی داغ داغ است. غیر از فروش هتل و بلیت هواپیما، این روز‌ها تنها بلیت کنسرت‌ها از دو میلیون تومان تا ۱۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. یکی از خبرنگاران ایرانی با توجه به صندلی‌های موجود در این کنسرت‌ها حساب کرده که اگر میانگین هر بلیت ۱۵۰ دلار باشد ایرانی‌ها برای این کنسرت چیزی در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند هزینه‌ای که معلوم است هر خواننده‌ای را از خداحافظی با عرصه هنر منصرف می‌کند آن هم در شرایطی که مدت‌ها کنسرتی برگزار نشده بود!

جالب اینجاست کسانی که می‌توانند چنین هزینه‌ای برای سفر به ترکیه بدهند از قشر افراد پولداری هستند که در این شرایط می‌توانند گران‌ترین تور‌های کنسرت ترکیه را با چنین مبالغی بخرند و مدعی فرهنگ و روشنفکری هستند.

تصاویری که تا کنون از کنسرت‌های ترکیه منتشر شده حاکی از حضور جمعیت زیادی از افراد در سالن‌های کنسرت و حضور ایرانیانی است که مدعی هستند، شرایط حضور در کنسرت برای آن‌ها ایمن است آن هم تنها با نشان دادن تست منفی کرونا هنگام ورودشان به کشور ترکیه.

در شرایط شیوع کرونا آنچه هنگام ثبت نام کنسرت در سایت‌های فروش بلیت مشاهده می‌شود تنها ارائه تست منفی است وگرنه هیچیک از حاضران در این برنامه‌ها نه ماسکی به صورت دارند نه فاصله اجتماعی در میان آن‌ها معنا دارد و نه الزامی برای واکسینه بودن افراد و برگزاری این برنامه‌ها در فضای باز وجود داشته است مهم‌تر اینکه استانبول این روز‌ها غیر از ویروس کرونا درگیر ویروس لامبدا نیز شده است، اما مقامات ترکیه بر این باورند که شکست اقتصادی ناشی از حضور گردشگران در این کشور را می‌توانند با آزاد کردن برگزاری کنسرت‌ها و ورود و خروج به این کشور جبران کنند.

حالا ایران می‌ماند و برگشت ایرانی‌هایی که در ازدحام این کنسرت‌ها شرکت کرده‌اند و باید بتواند این بیماری را کنترل کند، چون عده‌ای بدون توجه به مسائل و شرایط موجود در کشور به سفری رفته‌اند که سوغاتش لامبدا و شیوع بیشتر کروناست.

کسانی که به این بلوای خواننده‌ها ایراد می‌گیرند شرایط موجود در ایران را مشاهده می‌کنند که هنوز خیلی از ایرانی‌ها واکسینه نشده‌اند و با این شرایط در چنین محیط‌هایی قرار می‌گیرند. ضمن اینکه حضور در مسابقات یورو و بازگشایی کشور‌های دیگر را توجیهی برای شرکت در این کنسرت‌ها می‌دانند این در حالی است که هنوز ایران به شرایطی مشابه با شرایط کشور‌های دیگر از نظر واکسینه شدن مردمش نرسیده است و هنوز خیلی از افراد ناقلان بی علامت هستند و با وجود تست منفی و عدم واکسیناسیون بازهم اقدام به سفر در کشور‌های خارجی و میزبان لامبدا می‌کنند.

سوغاتی به نام مو!

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، ویروس جهش‌یافته کرونا با سویه جدید «مو» از قابلیت سرایت و کشندگی بالاتری نسبت به گونه دلتا کرونا برخوردار است و می‌تواند در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، تعداد بیشتری را درگیر کند و به کام مرگ بکشاند. در حالی که ردپای این ویروس مرگبار در ترکیه دیده شده است.

در این باره افراد مختلفی پس از انتشار فیلم‌ها و عکس‌هایی از این کنسرت‌ها واکنش نشان داده‌اند از آن‌هایی که برای این خواننده‌ها احترامی قائل بوده‌اند و حالا نظرشان تغییر کرده تا کسانی که درصدد توجیه و ایمن بودن حضور هزاران نفر در این فضا‌های بسته هستند.

در فضا‌های مجازی نظرات جالب و درخور توجهی منتشر شده است به عنوان مثال فردی نوشته «اگه هرکسی می‌آمد کنسرت بهش واکسن میزدین من حتماً می‌آمدم، چون فکر کنم در ایران حالا حالا نوبت ما مردم نمیشه»

دیگری پرسیده «اگر بلیط گرفتیم مرز‌ها بسته شدن یا به هر دلیلی دولت ترکیه راه نداد تکلیف بلیط چی میشه؟» این فرد در پاسخ جواب گرفته که هزینه بلیت شما یا عودت داده می‌شود و یا برای کنسرت بعدی این خواننده رزرو خواهد شد همانطور که بلیت کنسرت یکی دیگر از این خواننده‌های لس آنجلسی از سال ۹۹ در اختیار برگزار کنندگان بود و حالا قرار است برایش در شهر ایروان کنسرتی برگزار کرده و از همه آن‌هایی که بلیت خریده بودند دعوت به حضور کرده‌اند!

عوامل برگزاری این کنسرت‌ها در پی نگرانی ایرانی‌ها از عودت دادن هزینه در صورت عدم توانایی حضور در کنسرت‌ها هم نوشته‌اند «در فرایند اجرای یک برنامه عوامل مختلفی سهیم هستند در نظر بگیرید آقای فلانی تقریباً ۱۵ اجرا در سراسر دنیا داشتن که متأسفانه با موج پاندمی کرونا تمام این برنامه‌ها به حالت تعلیق در امد هزینه تبلیغات تلویزیونی هزینه پیش پرداخت سالن و… همه این عوامل باعث شد برنامه گذار شرایط عودت مبالغ رو نداشته باشه»!

برخی دیگر از کاربران فضای مجازی از این تور‌های گردشگری به عنوان تور مرگ آقای خواننده و کنسرت مرگ یاد می‌کنند و خواننده مورد نظر را چوپان دروغگویی می‌دانند که باز هم با اعلام آخرین کنسرت سعی دارد تا جمعیت را به سالن‌ها بکشاند. فردی که چند سالی است قصد دارد با خوانندگی خداحافظی کند، اما معتقد است احترام به طرفدارانش او را از این کار باز می‌دارد!

اعتراف خواننده از روی تخت بیمارستان

جالب‌تر از برگزاری کنسرت‌ها و تور‌های گردشگری میلیونی با قیمت‌های نجومی کلیپی است که یکی از خواننده‌های پاپ این روز‌ها در حالی که روی تخت بیمارستان در استانبول بستری است منتشر کرده و گفته که با وجود تزریق دو دوز واکسن فایزر، به دلیل حضور در کنسرت کرونا گرفته و از مردم ایران خواسته که پروتکل‌ها را رعایت کنند!

هشدار‌ها برای دوری از افرادی که در این کنسرت‌ها و تور‌های گردشگری شرکت کرده‌اند آغاز شده است و مسئولان و کارشناسان و پزشکان درصدد هستند مردم را آگاه کنند که علائم ویروس دو هفته بعد از بازگشت این افراد مشخص خواهد شد و باید در این مدت از آن‌ها دوری کرد ضمن اینکه تنها شرط تست منفی هنگام ورود به ترکیه نمی‌تواند دلیلی بر سالم بودن این افراد باشد و ممکن است هنگام ورود به ایران نیز تست این افراد منفی باشد، اما دوره بیماری آن‌ها چند روز بعد شروع شود.

از طرفی شهریور ماه رو به پایان است و بازگشایی مدارس و رفع برخی از محدودیت‌ها در تردد مردم را به سمت استفاده از فرصت باقی مانده برای انجام سفر تشویق می‌کند.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
جریانی فاسد ،سرمایه دار تو کشوره میخواد مردم رو مبتلا به کرونا کنه،فرقی نمیکنه سفر توریستی باشه یا سفر مذهبی
هم از دارو ،سفر توریستی ،مذهبی مردم کلی سود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
یک مغز نیمه تعطیل
۰۷:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
من شخصا با مراسم مذهبی تو این روزای کرونایی مخالفم ولی سفر و کنسرت هم به همون اندازه خطرناکه . این دو واجب نیستن و به همون اندازه افرادی که هر روزه سوار مترو و اتوبوس پر میشن و بیشترشون مجبورن .
فرهنگ مردم و خودخواهیشون و زیرساختها و واکسن که حاکمیتیست حل بشه ، شاید بشه این ویروس را از بین برد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
همه اینها باید مبالغ سنگین جهت اخذ ویزا ازشون گرفته بشه و تمامی تست ها و دوران قرنطینه رو از جیب مبارکشون پرداخت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
همه اینها باید مبالغ سنگین جهت اخذ ویزا ازشون گرفته بشه و تمامی تست ها و دوران قرنطینه رو از جیب مبارکشون پرداخت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
همه اینها باید مبالغ سنگین جهت اخذ ویزا ازشون گرفته بشه و تمامی تست ها و دوران قرنطینه رو از جیب مبارکشون پرداخت بشه
Canada
حمیدرضا میرکیانی
۰۶:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
اینهائی که به کنسرت های خارج از کشور عزیمت میکنند هنگام بازگشت به کشور باید حداقل دو هفته در قرنطینه بمانند تا از عدم ابتلای ایشان اطمینان حاصل شود , البته نه در هتل های چند ستاره بلکه در قرنطینه های مرزی , ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
برای مراسم مذهب مانند: شب های احیا ء و محرم قوانین مختلفی در نظر گرفته می شود مانند زدن ماسک، رعایت فاصله گذادی برگزاری مراسم در فضای باز . همچنین برای پیاده روی اربعین برای بیماری کرونا اجازه داده تمی شود. هیئت ها و مردم هم با رعایت پروتکل ها در مراسم های مذهبی شرکت می کنند اما بسیار جای تاسف که در ماه محرم و صفر که ماه عزاداری است، شیطان صفتان به ترکیه می آیند و برای تماشای مراسم لهو و لعب شیطانی خود گروهی از ایرانیان را به سمت خود می کشند و با توجه به وجود ویروس کرونا نوع مو و لامبدا در ترکیه و عدم رعایت پروتکل ها توسط ایرانی ها یی که در این مراسم لهو و لعب شرکت می کنند . باز گشت آن ها به کشور باعث انتشار این نوع از ویروس کرونا در کشور می شوند، خواهشمندیم که دولت ایران از تمامی آن ها تست کامل کرونا را بگیرند و در صورت مبتلا بودن آن ها را قرنطینه کنند و همانطور که به افراد مذهبی اجازه پیاده روی اربعین داده نمی شود لزومی ندارد که به یکسری از ایرانی ها اجازه رفتن به ترکیه برای شرکت در این مراسم های شیطانی آن هم در ماه محرم و صفر داده شود
Netherlands
رضا
۰۱:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
این خواننده گان ابگوشتی٬ کامیون صفت و معتاد فقط به دلار های هواداران ابگوشتی اشان فکر میکنند و بس. کنسرت در کیش بگذارید که دلارها به جیب خودتان برود نه ترک ها. اونی که خواست میره عراق و اونی هم که تیپ ابگوشتی میره کیش٬ هر دو هم راضی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
باید از این عاشقان ترکیه کارت واکسیناسیون خواسته شود و تست کرونا نیز به قیمت آزاد انجام دهند و 14 روز در مرز قرنطینه شوند.جالب اینه که رفتن به اربعین باعث شیوع کرونا میشود ولی ترکیه نه.فقرا را هم فراموش کرده اند ولی موقع عاشورا و اربعین به فکر فقرا می افتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز در شرایط کنونی هر دو کار غلطی هست...
با یکسال کنسرت نرفتن و یکسال عزاداری نکردن به هیچ‌کسی توهین نمیشه...
United States of America
عبداله
۰۱:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
کجایند مدافعان سلامت مردم؟ کجایند طرفداران فقرا؟ چرا فقط ایام محرم و اربعین به فکر سلامت مردم و فقرا می افتند؟ چرا زبان در کام فرو برده اند هر حرفی نمی زنند؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۰۱:۳۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
اقا این چه حرفیه. این ادما خواستن برگردن با هزینه خوشون 2 هفته قرنطینه کنین. جون اون بنده خدایی که تا الان بخاطره معرفتش هیچ کجا نرفته ارزش داره, نباید بخاطر یه عده اشغال جونشون رو به خطر بندازین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
تا ماه آینده ،ایران آماج سوغاتی های جهش یافته کروناست که مردم همراه خود از سمت ترکیه و عراق به این کشور می آورند و موج ششم را رقم خواهند زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
من به شخصا ،هیچ کدوم از افرادی که رفتن ترکیه رو حلال نمیکنم .
ما از خانواده هامون دور هستیم و حسرت دیدن پدر و مادر داریم بعد اینا میرن ترکیه و میان و بیماری میارن .
خوب مرز ها رو ببندید .
یعنی چی بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
من به شخصا ،هیچ کدوم از افرادی که رفتن ترکیه رو حلال نمیکنم .
ما از خانواده هامون دور هستیم و حسرت دیدن پدر و مادر داریم بعد اینا میرن ترکیه و میان و بیماری میارن .
خوب مرز ها رو ببندید .
یعنی چی بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
ای کاش خداوند این قوم جاهل و ابله را نابود کند و همگی را به سرنوشت قوم لوط و عاد دچار کند. ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
ترکیه یا کربلا؟ مثلا مشهد چرا اوضاعش خراب شد تولد امام رضا، تهران چرا خراب شد 6 روز تعطیلی روحانی، شماها فقط زوری می خواهید آدم بره بهشت، خدا آدم ها رو آزاد آفرید و حق انتخاب دارن توهین نکنید، شاید آدم بدی باشه ولی وجدان و مرام امام حسین داشته باشه، بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
فقط بلدن به محرم ایراد بگیرن خاک بر سرشون واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
فقط بلدن به محرم ایراد بگیرن خاک بر سرشون واقعا
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۰۰:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
هرکس یک ساز بزنه.یکی بگه میرم مسجد اونجا ویروس نبست. یکی بره عروسی بگه 1شبه دیگه. یکی بره شمال بگه سالی یک بار میرم. اون یکی کنسرت بره بگه روحیه ضعیف شده.یک سری ها بگن انتخابات مهمه. اون یکی میگه بریم عراق که مراسم هرساله پیاده روی گابرجا بمونه. این میشه که بهمون میگن کشور عقب مونده از فرهنگ مدرن.لطفا اگ انتقاد میکنید فقط یک موردو مورد انتقاد قرار ندید.رسانه آزاد باشید لطفا ما کشورمونو دوست داریم نمیخایم اسم فقر فرهنگی بیاد رو پسوند اسم کشورمون. و رسانه ای مثل شماها نقش مهمی دارید خودتونو هم تو این دنیا هم تو آخرت خراب نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
خب ایران خودش باید محدودیت اعلام میکرد. فقط اربعین کرونا میاره؟ الان میشه به راحتی از هر جای ایران سوار هواپیما شد رفت ترکیه. فقط یه پاسپورت میخاد.
ولی واسه زیارت اینجوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
نه‌که تو زیارت و اربعین خیلی پروتکل های بهداشتی رعایت میشه...
کار درست اینه که جفتش رو ببندن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
فکرکنم سلامتی بر کنسرت ارجحیت داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
دلسوزی
۰۰:۰۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
منابع ملی ایران توسط افرا پوچ مسلک وبیدیانت دراین امور به ترکیه برده میشودوانجا تخلیه میشود.اینها جز فرزندان مرفهینی که با گرانفروشی ورانت واختلاص پول مردم راغارت میکنند کس دیگری نیستند دولت بیعرضه را باید مواخذه کرد.برای ایجاد مجال برای این تباه گکنندگان بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۲۳:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
موقع بازگشت به کشور باید همشونو دو هفته تمام به هزینه خودشون در قرنطینه نگه دارن و پس از قطعی شدن تست منفی کرونائی شون اجازه خروج از قرنطینه را بهشون بدن.
اگه این کارو نکنن خیلی اشتباه میکنن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خوب!!!! چند هزار نفر رفتند تزکیه برای کنسرت!!!!کیپ تا کیپ بدون ماسک چسبیدن به هم،فرداهمیناباکلی ویروس میان مملکت،طلبکارانه به زمین و زمان فحش وناسزا میدن،بابت پیک کروناو.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
آها یعنی تو تو محرم کرونا نبود
Iran (Islamic Republic of)
ای داد
۱۰:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
لابد نبوده دیگه، نه مبتلایی داشتیم ، نه فوتی داشتیم، به آمارها توجه نکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فعلا برای اینا صدای کسی در نمیاد. موقع اربعین باز سرشونو بیرون میکنن و فاز روشنفکری بر میدارن و دلسوز مردم میشن. لعنت بر جهل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سفرهای تفریحی به خارج از کشور یا باید ممنوع شود یا با تست پی سی آر و واکسن اجباری با هزینه خودشان و دوهفته قرنطیه برای افراد مشکوک به کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مو خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
با این کارا یه زمانی یه ویروسی میاد که واکسن روش اثر نمیزاره از من گفتن بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
باید دید سوغات اربعین چیه
ترکیه همه تمیز آن
عراق وا ویلا
Canada
حمیدرضا میرکیانی
۰۶:۴۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام , تمیز ؟؟؟؟ یعنی کرونا به نظافت ربط دارد , یعنی هرکس تمیز باشد کرونا نمیگیرد ؟؟؟؟ وا ویلا , حاشا به عقل و هوش و شعورتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
از مراسم اربعین چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سفرهای عتبات عیبی نداره؟
Canada
حمیدرضا میرکیانی
۰۶:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
چه کسی و چه زمانی گفته که عیبی ندارد ؟؟؟؟ متن گزارش را مطالعه بفرمائید , اگر سواد دارید و دلتان مریض نیست , متوجه میشوید , که اعتراض به حضور بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنسرت است , در ثانی اگر ان شاالله افراد در کنسرت بمیرند , آن وقت متوجه میشوید که سفر برای رقاصی با سفر برای زیارت خیلی فرق دارد , آنجا برای قر دادن میمیرید ان شاالله ولی اینجا برای زیارت ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
همین افراد راجع عزاداران حسینی نظر میدهند خدایا به کجا داریم می ریم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سلام - امده گان از ترکیه را 14 روز قرنطینه با هزینه خودشان تا وطن دچار الودگی ویروسی جدید نشود هر گونه زیرسیبیلی مرگ بیشتر را در پی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
باید اونایی که رفتن کنسرت ترکیه رو اعدام کرد مگه مردم جون شون رو از سر راه اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
پس همه اونایی که ۲یا۳ هفته دیگه از عراق برمیگردن هم سرنوشتشون باید مشابه باشه...
Iran (Islamic Republic of)
بهنام بابایی
۲۱:۵۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سالیانه ۱۰ ملیون مسافر از طریق فرودگاه امام خمینی سفر خارجی انجام میدن
هزاران لنج باری روزانه بین بوشهر و کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر میکنن
هزاران قاچاقچی روزانه اقدام به خروج و ورود از مرز میکنن
مسافران قانونی زمینی هم بماند
آیا با این وضع کرونا تمام خواهد شد ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امید نعمتی
۲۱:۵۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
برید ترکیه بندر مارماریس یا آنتالیا یا ...
لب دریا ۱۰۰ هزار نفر از جمله ایرانیا همه بدون ماسک و ...
باید ترکی از ترکیه میاد ۱ماه تو قرنطینه باشه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
پول حرام و بامفت خرج خوشگذرانی افراد در ترکیه و تایلند و ... میشه
روزی ۳۰ پرواز دائمی به ترکیه انجام میشه
خودیا خودت مارو از پیک ششم کرونا حفظ کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مسوولان بی کفایت مقصرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
به جه حقی دولت و نظام اجازه میدن مردم بهذسفرهای خارجی و بزن برقص برن و بیان و ویروس با خودشون بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اینهاروباید 14روزقرنطینه کنندیک سوله بزنندواونجانگه دارن یا یک اردوگاه. بهترین راه که میشه انجامش داد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
زبون آدم بند میاد به این جماعت خجسته چی بگه!!!):
امیدوارم حداقل قبل ورود به ایران چند روز قرنطینه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خوب این افراد رو دو هفته در یه کمپ قرنطینه کنید.مردم که گناهی نکردن بخاطر تفریح یه عده هزینه خوشگذرانی اونها رو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
عمدا راه ترکیه رو باز گذاشتین هم شرکت‌های هواپیمایی تون سود کنن هم بهونه برای راهپیمایی اربعین داشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سفر ممنوع چه ترکیه چه اربعین عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مرده شور آدمهای بی مسئولت روببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
نباید اجازه سفر بهشون میدادین حالا که دادین نزارین به راحتی برگردن باید قرنطینه بشن و تست بدن وگرنه همه مردم باید تو آتیش بی شخصیت بودن اینجور افراد بسوزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هر کس از خارج از کشور وارد ایران می خواد بشه باید قرنطیه بشه و تست بدهد با هزنیه خودش
این خواسته مردم است
چه گناهی کرده ایم که ما فقط باید رعایت کنیم و یک عده هم فقط مشغول خوشگذرانی باشند؟؟
به خدا مسئولید اگر اجازه بدید سویه جدیدی وارد کشور شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خواننده لس انجلسی نمیفهمه درست ، مردم نمیفهمن درست ، دولت و وزارت بهداشت سازمانی هواپیمایی که میفهمن چرا میزارن روزی شصت تا پرواز برن ترکیه !!!
همه چیز گردن مردم و خواننده لس انجلسی نیست دولتی که پول و سود براش مهمه