ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در بازار گل محلاتی خبر داد.


جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: ساعت ۱۲ و ۶ دقیقه ظهر امروز، یک مورد آتش سوزی در بزرگراه محلاتی، بازار گل محلاتی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر‌ها و خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در حداقل زمان به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند که در قسمت ضلع غربی بازار گل تعدادی از غرفه‌ها و قسمت سقف راهرو‌ها که با مواد اولیه مانند شیروانی و داربست پوشیده بود دچار آتش سوزی شده بود و آتش به بخشی از بالکن‌ها و نیم طبقه بالای و تعدادی غرفه‌ها رسیده بود.

ملکی بیان کرد: بعضی از مغازه‌ها که جنس بیشتری داشتند و نزدیک‌تر به کانون آتش سوزی بودند، آتش به طبقه پایینی هم سرایت کرده بود و به سرعت در حال گسترش بود. باتوجه به این که در آن قسمت بیشتر مواد قابل اشتعال در غرفه‌ها وجود داشت، آتش نشانان عملیات را از سقف‌ها و شیروانی‌ها و هم از قسمت سطح زمین آغاز کردند؛ و بسیار سریع موفق شدند آتش را مهار کنند با توجه به پیوستگی و فاصله خیلی نزدیک مغازه‌ها و هم چنین اجناس چیده شده احتمال سرایت به مغازه‌های دیگر وجود داشت و آتش نشانان با عملیات به موقع از گسترش بیشتر جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: خوشبختانه کسبه و مشتری‌هایی که در این ساعت حضور داشتند آسیبی وارد نشد. البته یک نفر از آتش نشانان از ناحیه دست دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس شد و در حال حاضر آتش خاموش شده است و آتش نشانان در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار