حیدری گفت:شرایط حساس منطقه و زمان انتقال دولت هیچ خللی در تامین کالا‌های اساسی ایجاد نکرده و ذخایر کالا‌های اساسی در استان قم به موقع انجام می‌شود تا مردم بتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حیدری فرماندار قم امروز در حاشیه بازدید از انبار کالا‌های اساسی استان  قم با بیان اینکه برابر استاندارد‌ها کالا‌های اساسی از قبیل شکر، گندم، آرد، برنج و دیگر ملزومات مورد نیاز مردم استان تا ۳ ماه آینده تامین شده است گفت: شرایط حساس منطقه، کینه ورزی‌های دشمنان و زمان انتقال دولت هیچ خللی در تامین کالا‌های اساسی ایجاد نکرده و ذخایر کالا‌های اساسی در استان به موقع انجام می‌شود تا مردم بتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند.

 حیدری افزود: در خصوص تامین گندم هم هیچ مشکلی وجود ندارد و به مدد الهی اقتصاد در جهت صحیح درحال رونق گرفتن است.

فرماندار قم همچنین از سیستم توزیع کالا‌های اساسی و اصناف هم خواست با درک شرایط موجود دقت لازم در رعایت حقوق مردم را به کارگیرند چراکه کنترل نظارت و ارزیابی در ذخیره و توزیع کالا‌های اساسی با دقت صورت می‌گیرد و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

محمدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم هم از توزیع ۳ هزار و ۴۰۰ تن برنج و ۳ هزار تن شکر از ابتدای سال تاکنون در سطح استان خبر داد و افزود: درحال حاضر هم ۲ هزار و ۸۰۰ تن برنج و هزارتن شکر در انبار کالا‌های اساسی استان ذخیره شده است که به موقع توزیع می‌شود تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

محمدی درخصوص ذخایر گندم هم گفت: برای مصرف ۳ ماه آینده استان ذخایر مطلوبی از این کالا داریم و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم  همچنین از تامین و حمل به استان ۲ هزار تن کالای اساسی دیگر در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار