مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد از آغاز پویش ملی "شور عاطفه‌ها" خبر داد و گفت: مردم می‌توانند در این پویش به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: پویش "شور عاطفه‌ها" با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از (۲۰ شهریور) در شهرستان مهاباد همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

نوذری افزود: پویش "شور عاطفه‌ها" با اولویت ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها، فرصت عشق‌ورزی و مهربانی به کودکان و نوجوانان نیازمند و مستعد این سرزمین است، اذعان کرد: با دستان گرم خود به رویاهاشان رنگ ببخشید تا آینده‌ای روشن برای فردای ایران ترسیم کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای پرداخت کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد در نقاط مختلف و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند؛ همچنین مردم می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ واریز کنند یا از طریق شماره # ۰۴۴۱۰* ۸۸۷۷ * کمک‌های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.